Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

Murielle Lorilloux (Vodafone România), Christina Verchere (OMV Petrom) și Steven van Groningen (Raiffeisen Bank) au discutat în cadrul celei de a zecea ediții a evenimentului ForbesForward despre soluțiile pe care le văd pentru criza ce se prefigurează, dar și despre rolul implicării în comunitate

Murielle Lorilloux (CEO Vodafone România), Christina Verchere (CEO OMV Petrom),  și Steven van Groningen (Președinte & CEO Raiffeisen Bank) au discutat în cadrul celei de a zecea ediții a evenimentului ForbesForward despre soluțiile pe care le văd pentru criza ce se prefigurează, dar și despre rolul implicării în comunitate.
 aboneaza-te
Christina Verchere Ionut Bonoiu Steven van Groningen Murielle Lorilloux

CEO-ul Vodafone Romania, Murielle Lorilloux, a precizat că în cadrul companiei activitatea angajaților s-a desfășurat de acasă, încă din primele săptămâni de când epidemia de coronavirus a luat amploare și la noi în țară. Mai exact, 80%-90% din angajații Vodafone lucrează de acasă. De asemenea, aceasta a declarat că prima lună a fost critică și că totuși Vodafone România și-a continuat atât activitatea, dar a stabilit și noi planuri pentru viitor.

Pe de altă parte, Murielle Lorilloux a punctat și faptul că principala prioritate a Vodafone România este de a asigura protecția și siguranța angajaților și clienților, în contextul actual. Compania s-a axat, în continuare, și pe satisfacerea clienților, fie că sunt simpli consumatori sau afaceri.

Află aici mai multe declarații făcute de Murielle Lorilloux

„Ne confruntăm cu provocări noi dar cred că în orice situație de criză comunicarea este cea care face diferența. Comunicarea cu clienții, cu angajații dar și cu stakeholders. Avem o mulțime de angajați care lucrează de acasă iar această tranziție s-a perecut extraordinar de repede. Sunt 6.000 de angajați în front line care lucrează de acasă în acest moment. Avem 350 de angajați și alți 750 care lucrează în punctele fizice. Cel mai important aspect al activității noastre este ca oamenii să fie protejați iar clienții să-și primească produsul, focusul nostru fiind ca fiecare casă, spital sau business să benefcieze de energie. Pentru a respecta normele de protecție am extins turele de la 2 la 4 săptămâni”, a precizat Christina Verchere.

În ceea ce privește procesul de revenire al activității companiei, CEO-ul Petrom prezintă situația cu optimism. „Partea plină a paharului o reprezintă posibilitatea de a lucra de acasă, nu credeam vreodată că avem capacitatea de a face tranziția atât de repede. Pe de-o parte, această reușită o datorăm capacității de conectivitate digitală iar, pe de altă parte, mind setup-ului angajaților, îndeosebi a managerilor. Trăim în era digitală, școlile nu se vor deschide mai devreme de septembrie, ca atare va trebui să ne adaptăm din mers. Suntem foarte bucuroși să vedem că Bucureștiul ocupă primul loc în contextul desfășurării activității de acasă, potrivit Remote Working Index Work.”

Află aici mai multe declarații făcute de Christina Verchere

Steven van Groningen a declarat că este greșit să comparăm măsurile adoptate de guvernul român cu cele din alte țări, deoarece România nu are aceeași flexibilitate din punct de vedere fiscal. „Trebuie să recunoaștem acest lucru și să ne gândim la ce putem face mai departe; consider că șomajul tehnic este o soluție bună pentru moment. Desigur că toată lumea își dorește să mențină numărul angajaților aproape la același nivel ca înainte de criză. În același timp, cred că este o măsură temporară, care va fi înlăturată deoarece este foarte costisitoare.”

În acest context, oficialul Raiffeisen consideră că este datoria antreprenorilor să își salveze business-urile. „Am văzut foarte mulți antreprenori care conduc afaceri mici și mijlocii care s-au reinventat și acum produc lucruri de care avem nevoie, ca măști de protecție sau gel dezinfectant. Mereu am considerat că un antreprenor bun este ca un bucătar, reușește să prepare o masă foarte bună cu orice găsește atunci când deschide frigiderul, desigur este mai dificil atunci când ai un business mai mare. Trebuie, totuși, să realizăm că trecem printr-o perioadă în care putem evolua foarte mult. Desigur unii antreprenori vor reuși să se reinventeze. Alții poate că își vor închide business-urile, dar acest lucru se întâmplă foarte des în mediul de business. Atunci când compar această criză cu cele din trecut mă întreb cum putem susține business-urile care chiar au nevoie de ajutor. Am observat în România tendința de a susține business-urile care nu sunt productive, lucru care este foarte costisitor.”

Află aici mai multe declarații făcute de Steven van Groningen

 

Forbes Forward e·vent 4 mai 2020

Cea mai nouă întâlnire din Seria de evenimente online de business Forbes Forward e·vent 📎Zoom ID Meeting: https://zoom.us/j/697344118Speakerii ediției:📍 Christina Verchere, CEO OMV Petrom📍 Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania📍 Steven van Groningen, Președinte & CEO Raiffeisen Bank RomâniaPrincipalele teme de discuții:- Cum s-a schimbat consumul de date în timpul pandemiei și cât de digitalizată va fi viața noastră (profesională și personală) de acum înainte?- Prețul petrolului s-a prăbușit, la fel și consumul de carburanți. Ce urmează după ridicarea stării de urgență și cum schimbă noul context planurile Petrom pentru Neptun Deep, cel mai mare proiect energetic offshore din România?- Lecția crizelor precedente este că orice s-ar întâmpla, banii trebuie să circule. Cât de pregătit este sistemul bancar românesc pentru a susține antreprenorii și corporațiile să treacă peste cea mai gravă criză din scurta istorie a capitalismului românesc de după 1989?Eveniment realizat cu susținerea: BMW România, Carrefour, Nespresso, Immofinanz, Catena – Farmacia Inimii, Teilor, Rompetrol, Chronolink Rolex Boutique, Banca Transilvania, Garanti BBVA Romania, Idea::Bank România, Raiffeisen Bank RomâniaAccesați link-urile de mai jos pentru acces gratuit la revista Forbes Romania, Forbes Life și Forbes Kids:https://apps.apple.com/ro/app/forbes-romania/id1232551324 – pentru iOShttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.magzter.forbesromania&hl=en – pentru Google Playhttps://www.magzter.com/RO/BP-Publishing-Media/Forbes-Romania/Business – pentru varianta web#forbesforward #forbesromania #forbesforwardevent #ffl

Publicată de Forbes Romania pe Luni, 4 mai 2020

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii