Cautare




, Contributor

Lifestyle |
|

München prin ochii lui Charles

S-a născut în 2007, într-un context fericit: pe locul unei foste biblioteci universitare, în vecinătatea Grădinii Botanice. Hotelul Charles moștenește patru generații care au dezvoltat afacerea familiei, un lanț de hoteluri Rocco Forte, în toată lumea, și un motto autentic: „Something different. Something special. Something unique.” Bun venit în München și în familia Forte!  
RFH The Charles Hotel - Monforte Suite 6770 JG May 17

O experiență Forte

Turismul se găsește la granița dintre relaxare și descoperire, iar astăzi se dorește din ce în ce mai mult gustarea atmosferei locale (fie că înseamnă cazare, bucătărie, muzică, artă, cultură), cu accent pe trăirea unei experiențe. Familia Forte a înțeles această așteptare încă din 1911 și a concentrat-o, de-a lungul anilor, în hotelurile inaugurate în Europa și în Orientul Mijlociu.

„Personalizarea reprezintă viitorul ospitalității. Turiștii nu-și doresc să stea într-un hotel insipid, care le oferă aceeași experiență oriunde s-ar duce. Vor să cunoască locul, să încerce aromele locale, să absoarbă personalitatea orașului în care sunt cazați. Autenticitatea și individualitatea sunt mai importante ca niciodată”, spune Sir Rocco Forte.

Istoria ospitalității este generoasă în cazul Forte, de aceea și hotelul Charles, deschis în 2007, a împrumutat din principiile de bază ale familiei, punându-le la temelia dezvoltării sale. Construit în inima orașului München, hotelul oferă o rețetă autentică prin care oaspeții pot experimenta un stil bavarez, în timp ce își pregătesc biletele către punctele turistice din zonă.

Cele 136 de camere puse la dispoziție sunt completate de alte 40 de spații special amenajate, dintre care sufletul acestora se află la etajul 8, în Royal Suite Monforte. Dacă designul acestuia este sofisticat și primitor, asemenea tuturor apartamentelor amenajate de Olga Polizzi (sora și directorul de design al hotelurilor Forte), numele său amintește și onorează localitatea din sudul Italiei în care s-a născut lordul Charles Forte – cel care a pavat drumul businessului cu valorile amintite, deschizând prima locație din istoria Forte. Chiar și orașul a fost denumit după personalitatea acestuia, transformându-se din Mortale în Monforte.

Adevărul este că poveștile ne cuprind și se ascund sub pielea noastră, fie că suntem noi cei care le scriem, fie că le ascultăm sau le simțim pe pielea noastră. La Charles, priveliștea are talent de povestitor, amestecă stilurile modern și gotic, pregătind astfel terenul pentru ceea ce urmează să vizitezi. Dacă pachetul cuprinde și detaliile unor obiective turistice puse la punct de hotel, cu atât mai bine. Mă gândesc că un tur privat de trei ore al Muzeului Lenbachhaus ar încânta orice pasionat de artă. Sau că Viktualienmarkt, cea mai mare piață din München, s-ar potrivi cu testarea specialităților locale și cunoașterea bucătăriei bavareze direct de la actorii săi. De asemenea, și programul unui zbor deasupra Bavariei, într-un elicopter pus la propria dispoziție și în compania unui fotograf care să se ocupe de capturarea fiecărui peisaj, pune greutate pe celelalte experiențe, la fel de autentice. Ca să nu mai amintesc de petrecerea tradițională din Grădina Englezească. Se spune că aici, în secolul al XIX-lea, în fiecare duminică, pe timpul verii, slujitorii se adunau la ora 5 dimineața în jurul Chinesischer Turm pentru a se bucura de câteva ore de dans și voie bună. Ceea ce se poate reconstitui, cu tot tacâmul, grație Experienței Kocherlball: rochie tradițională, delicatese locale, chiar și câteva cursuri de dans la Charles – pentru a intra în stilul potrivit de dans.

În același timp, experiența se completează și în interiorul hotelului.

De aceea, despachetarea, împachetarea, aranjarea și călcarea hainelor rămâne în seama hotelului. Cât despre entuziasmul gourmet, trebuie să încercați specialitățile „botanical bistronomy” ale chefului Michael Hüskenl – un concept pionier care pune în evidență fructele și legumele proaspete.

Nu încape îndoială că puterea sau slăbiciunea unui business se măsoară în preocuparea pentru oaspete (sau client, acolo unde se potrivește acest termen). M-am întors unde am fost primită bine, dar am trecut cu vederea locurile pe care nu le-am apreciat din punct de vedere al interacțiunilor. „În zilele noastre, timpul este cel mai mare lux. Noi îl oferim la Charles prin felul în care ne atribuim serviciile sau prin modul în care gândim în același sens cu oaspeții noștri”, rezumă foarte frumos Frank Heller, directorul hotelului.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii