Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Multe televiziuni, puțini telespectatori pe nișa muzicală

Șapte televiziuni cuprinse în sodajele de audiență TV se îngrămădesc pe nișa de muzică pop-dance. Cele șapte canale abia ating o cotă de piață națională de 1,54%.
 aboneaza-te
music TV

În mediul urban, cele șapte televiziuni muzicale au acumulat în total un market- share de 1,63% (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media pentru luna iulie. Cota de piață a crescut infim față de iunie cu 0,09 puncte procentuale.

Liderul acestei nișe în urban este Kiss TV, cu o audiență medie de 10.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 1.000 de persoane față de luna iunie. U TV ocupă a doua treaptă a nișei, cu o medie de 7.000 de orășeni, la nivelul audienței din luna precedentă.

Următoarele două televiziuni, ZU TV (Intact Media Group) și MTV România (Pro TV S.A.), au fiecare câte 5.000 de persoane pe minut, în urban. De menționat că ZU TV, televiziune pentru tineret lansată la începutul lunii aprilie a.c. în locul fostului canal de sport GSP TV, are o medie de 11.000 de telespectatori pe minut la nivel național, mai mare decât MTV România (7.000).

Nișa muzicală la nivel urban este completată de Music Channel (4.000 de persoane pe minut), H!T Music (2.000) și VH1 (2.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii