FacebookTwitterLinkedIn

Producătorul german de lactate Müller lansează pe piaţă primul caşcaval din portofoliu, numit Das Kaskaval şi produs în România, din materie primă românească.

Müller şi-a propus să atingă cu acest produs o cotă de piaţă de 3% până la sfârşitul anului, potrivit reprezentanţilor firmei. Aceştia susţin că producţia se realizează în zona Moldovei,  cu forţă de muncă românească şi materie primă locală, sub supraveghere germană.

Potrivit studiilor realizate de companie, caşcavalul a devenit în ultimii ani o categorie foarte consumată, detronând de pe primul loc brânza telemea. 35 % din consumatorii de caşcaval nu consumă alte brânzeturi, iar printre preferinţele acestuia în materie se numără calitatea de “a se potrivi cu orice”.

Reţeta Das Kaskaval este rezultatul mai multor studii de piaţă şi a doi ani de cercetare şi investiţii, iar produsul este disponibil în trei stadii de maturare – de 15 zile, 30 de zile şi 60 de zile. Produsul se situează în zona premium accesibilă, în aceeaşi categorie cu marii competitori, cu preţuri recomandate de 10,99 lei pentru 250 de grame.

Müller este cunoscut in România ca producător de iaurturi. Piaţa este în acest moment dominată de doi mari jucători, Delaco (15,4 %) şi Hochland, cu o cotă de piaţă de 14,4 %.