Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

MullenLowe a câștigat licitația de creație organizată de producătorul de cosmetice Farmec

MullenLowe este noua agenție de creație a companiei Farmec, fiind declarată câștigătoarea unei licitații organizate la sfârșitul anului trecut.
Farmec

MullenLowe va dezvolta campaniile de comunicare pentru toate brandurile din portofoliul Farmec, din perspectivă integrată, strategică și creativă.

Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec

Ioana Borza (foto), Marketing Manager la Farmec: „Comunicarea produselor cosmetice este o continuă provocare: jucătorii vin constant cu concepte creative variate, iar clienții noștri sunt din ce în ce mai informați, mai sofisticați, mai pretențioși. Știam că agenția câștigătoare va fi cea care ne va dezvolta un concept creativ relevant în acest context de business, iar echipa MullenLowe ne-a arătat că are toate resursele necesare pentru a oferi brandurilor noastre acel twist creativ care le va asigura memorabilitate”.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante.

Alina BalanAlina Bălan, Client Service Director la MullenLowe România: „Naționaliști sau nu, suntem cu toții români în echipa MullenLowe J și, firesc, ne bate inima pentru brandurile românești puternice, cu tradiție. Iar Farmec este cu siguranţă unul dintre brandurile cel mai puternic ancorate în sufletul și mintea românilor. Suntem foarte mândri că Farmec a ales echipa noastră, privim cu responsabilitate acest parteneriat și suntem convinși că vom scrie împreună file frumoase din istoria super brandului Farmec”.

Compania Farmec SA are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.

În prezent, portofoliul companiei însumează câteva sute de produse, cele mai cunoscute game fiind Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Athos Și Obsesie.

VEZI ZIARELE NAȚIONALE CARE AU ATRAS CELE MAI MARI BUGETE DE PUBLICITATE ÎN 2015

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii