Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Mullen România semnează noua campanie de imagine pentru berea Bucegi

Noua campanie de imagine a mărcii Bucegi, „De-al Casei”, este semnată Mullen România și a fost lansată la începutul lunii aprilie printr-un spot TV, materiale online și la punctele de vânzare. Desemnată de curând agenția care se va ocupa de comunicarea mărcii Bucegi, una dintre cele mai longevive mărci de bere din România, Mullen va oferi servicii de strategie și creație pentru marcă în următorii trei ani.
bere_01_c273962844.jpg

Mihai Păduraru, Group Brand Manager Bucegi: “Pentru noi, românii, acasă e mai mult decât e un loc. Acasă e o senzație, un punct de sprijin și de echilibru într-o lume în continuă schimbare. Acasă e locul unde suntem înconjurați de familie și de prietenii apropiați, unde știm mereu cum merg lucrurile și unde ne bucurăm de berea noastră. Bucegi, berea cu gust cinstit, pe inima românilor, îi cinstește prin noua direcție creativă pe românii care sunt “de-ai casei” fie că sunt acasă, la prieteni sau în barul lor preferat.”

Echipa Heineken este formată din: Anca Mușat (Director Marketing), Mihai Păduraru (Group Brand Manager Golden Brau și Bucegi), Sonia Duță (Brand Manager).

TELEVIZIIUNILE CU CELE MAI MICI AUDIENȚE LA NIVEL URBAN – APRILIE 2019

Echipa Mullen este formată din: Mihai Costache și Silviu Antohe (Group Creative Directors), George Bucurescu (Copywriter), Alexandra Jitărel (Copywriter), Mihai Stoica (Art Director), Adrian Radu (AV Director), Ioana Gheorghiță (Brand Strategist), Mădălina Marica (Group Account Director), Daniel Enache (Account Manager), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii