FacebookTwitterLinkedIn

Achiziția va permite companiei Mondelēz International să ofere un portofoliu extins de produse de patiserie în Europa, satisfăcând cererea în creștere a consumatorilor pentru acest segment. De asemenea, tranzacția deschide un potențial puternic de inovare, reunind mărci emblematice ale Mondelēz International, cum ar fi Cadbury și Milka, cu îndrăgitele croissante și mărci de snackuri coapte ale Chipita Global S.A, precum 7Days. Produsele Chipita ajung deja la două miliarde de consumatori din peste 50 de țări.

„Chipita este un business extraordinar, construit pe o bază solidă, de o echipă de oameni incredibil de talentați. Așteptăm cu nerăbdare să îi întâmpinăm, în Mondelēz International, pe oamenii săi, brandurile mult iubite și moștenirea puternică, pe măsură ce avansăm în strategia de a deveni un lider global pe piața de snacking și a produselor complementare snacking-ului”, a declarat Vince Gruber, EVP și președinte Mondelez Europa. „Prezența Mondelēz International în categoria croissante și snacksuri coapte cu Chipita Global S.A. va contribui la creșterea accelerată în toată Europa și va sprijini extinderea prezenței noastre pe piețele cheie cu creștere rapidă din zona centrală și de est”.

De astăzi, va fi înființată o echipă de management interimară pentru a gestiona operațiunile Chipita și pentru a sprijini procesul de integrare, care va avea loc în 2022. Echipa de management interimară, care este formată în mod echilibrat din lideri cu experiență ai Mondelēz International și cei existenți din Chipita Global S.A., va fi condusă de Ivo Naydenov, care lucrează la Mondelēz International de aproape 20 de ani și care are experiență în toată regiunea din sud-estul Europei. Ivo va contribui în acest rol prin experiența sa vastă, acumulată de-a lungul unei lungi cariere în industria alimentară și a snacksurilor, atât în cadrul, cât și în afara Mondelēz International.

Noul CEO interimar, Ivo Naydenov, a declarat: „Admir de mult timp Chipita și sunt încântat să lucrez împreună cu noii noștri colegi pentru a sprijini inovația și, odată cu aceasta, combinațiile excelente de produse noi. Fiind împreună în această colaborare, vom avea oportunitatea de a învăța unii de la ceilalți, dar și de a crește împreună, creând noi perspective pentru oamenii și brandurile noastre. Intenționăm să aducem Chipita Global S.A. în cadrul Mondelēz International într-un mod bine gândit, responsabil și atent, respectând business-ul extraordinar care a fost construit de oamenii săi în ultimii 40 de ani.”

Mai multe detalii despre planurile de management pe termen lung, dincolo de perioada de integrare, vor fi împărtășite în timp util.