FacebookTwitterLinkedIn

În noua funcție, Mona Opran va avea ca obiectiv dezvoltarea strategiei de creștere a acestor agenții într-o industriei marcată de impactul tot mai mare al digitalului, implicarea tot mai accentuată a consumatorilor și comunităților în comunicarea de brand și tendința de accesibilizare a publicității.

„Construcția de branduri puternice reprezintă esența business-ului Saatchi. Creăm povestea, implicăm consumatorii în a scrie împreună capitolele și construim punți de loialitate astfel încât aceștia să devină ambasadori pentru branduri”, a declarat Mona Opran.

Mona Opran şi-a început cariera în advertising în anul 1996, în cadrul companiei 141 România, departamentul de BTL al Saatchi & Saatchi. Între 1997-2000, a făcut parte din echipa agenției D’Arcy, unde a gestionat proiectele IMP din România, Bulgaria și Macedonia desfășurate de Procter&Gamble, Connex și Kraft Foods.

După ce a ocupat poziția de Marketing Manager la Bucharest Mall, Mona Opran a revenit la D’Arcy în poziția de director IMP. În 2005, ea a creat Saatchi & Saatchi X, moment care a marcat un nou concept de comunicare pe piața autohtonă: shopper marketing. Printre clienții importanți pe care Mona Opran i-a supervizat se numără: Procter&Gamble, Chio, Ciuc, Danone, Holcim și Raiffeisen Bank.

În 2007, Mona Opran a devenit Managing Director al Saatchi & Saatchi și Saatchi & Saatchi X.