Cautare




, Contributor

Energie |
|

MOL România a lansat prima benzinărie sub conceptul Fresh Corner, după investiții de 1,5 milioane de euro

Grupul MOL a deschis la Ploiești prima benzinărie din piața locală sub conceptul Fresh Corner, din cele 5 pe care intenționează să le lanseze în România, în acest an. Investițiile în această stație s-au ridicat la 1,5 milioane de euro.
MOL_Fresh_Corner_Ploiesti

„Fresh Corner reprezintă punctul central al noului concept de magazin, care acordă o mai mare importanță produselor alimentare proaspete, cumpărăturilor pentru acasă și sortimentelor de cafea”, susțin reprezentanții companiei.

Investiția ar urma să fie amortizată în circa 8 ani, potrivit declarațiilor acestora.

De asemenea, MOL România a anunțat că va deschide încă 4 stații în cadrul proiectului pilot în acest an, în București și Sibiu și intenționează să înnoiască o parte din rețelele de distribuție, în următorul an, investițiile urmând să se ridice la circa 20 de milioane de euro.

Implementarea acestui concept a început în urmă cu două luni și în alte state din Europa în care Grupul MOL este prezent. Până la finele lunii august compania intenționează să ajungă la 30 de astfel de benzinării deschise, în condițiile în care, până în prezent, au fost deja inaugurate 10 astfel de stații, în Ungaria, Slovacia și Serbia.

„Fresh Corner este un concept regional, a cărui implementare a fost precedată de studii aprofundate în mai multe țări. În România am organizat o serie de focus grupuri pentru selecția aromelor de cafea și a produselor de patiserie. Vom monitoriza cu atenție cum va fi integrată noua ofertă de produse în obiceiurile de cumpărături zilnice ale șoferilor români”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL România.

Grupul MOL este o companie multinaţională cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări şi aproximativ 29.000 de angajaţi în întreaga lume. MOL are operațiuni de producție în 8 țări și activități de explorare în 13 țări. Grupul controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de circa 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 12 țări, din care aproximativ 200 în România, unde se află pe locul 3 în piață în ceea ce privește numărul de benzinării, după OMV Petrom și Rompetrol.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii