Cautare




, Contributor

Industrie |
|

MOL a investit în ultimii 25 de ani circa 200 mil.dolari în extinderea organică şi modernizarea reţelei de retail şi a sistemului logistic

Valoarea investițiilor efectuate de MOL România pe piața locală însumează în prezent aproximativ 200 milioane de dolari. Care e strategia de activitate pentru viitor?
 aboneaza-te
MOL logo

MOL România împlinește 25 de ani de la deschiderea primei stații de carburanți pe piața locală, perioadă în care a investit aproximativ 200 de milioane de dolari în extinderea organică și modernizarea rețelei de retail și a sistemului logistic.

MOL România este astăzi un jucător dinamic și pregătit să continue călătoria alături de angajaţii, partenerii, clienţii săi şi de comunităţile unde activează”, a declarat Camelia Ene, CEO & Country Chairman al MOL România, printr-un comunicat de presă emis astăzi, 6 octombrie.

Compania demarează un proces de repoziţionare pe piaţă, pentru a deveni furnizor de servicii complete.

Operațiunile și piața din România reprezintă un pilon foarte important pentru Grupul MOL, deoarece încă mai vedem oportunități de dezvoltare și creștere aici. Le dorim mult succes în continuare și multă sănătate tuturor membrilor echipei din România”, a adăugat Péter Ratatics, Vicepreședinte Executiv, Consumer Services, MOL Group.

Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 7 miliarde de lei, în creştere cu 5% faţă de anul anterior, atunci când afacerile s-au ridicat la 6,7 miliarde lei, conform datelor Ministerului de Finanţe. În cadrul MOL lucrează în prezent peste 250 de oameni în sediile administrative şi peste 2.700 de persoane în benzinării.

Strategia pentru viitor. “Digitalizare, Dezvoltare și Diversificare”

 

MOL România își propune să consolideze sistemul logistic și rețeaua de stații la nivel național, concomitent cu diversificarea produselor și serviciilor din portofoliu, sub premisa “Digitalizare, Dezvoltare și Diversificare”.

La fel de importantă ca accentul permanent pe nevoile clienților și tendințele pieței a fost grija față de angajații noștri, care au fost încurajați și sprijiniți să se dezvolte profesional prin training continuu și prin participarea la toate programele de dezvoltare a carierei desfășurate de MOL Group. Mai mult, în prezent ne transformăm cultura organizațională în cadrul programului Culture 2030 al Grupului“, se arată în comunicat.

MOL România este o subsidiară a MOL Group şi una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de 25 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 234 stații de servicii, 2 depozite de carburanți, la Giurgiu și Tileagd și un terminal LPG la Tileagd.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii