Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Modele de business nemțești

Cărțile autorilor români s-au vândut mai bine decât volumele scriitorilor străni în rețeaua Compania de Librării București, în perioada 2014 - 2016.
compania de librarii

Cele mai mari vânzări înregistrate de un autor român în rețeaua Compania de Librării București (CLB), în perioada 2014 – 2017, le-a înregistrat Klaus Iohannis, președintele României, cu volumul „Pas cu pas”: 4.596 de exemplare. Interesul cumpărătorilor pentru autorii români a fost mai mare în acest lanț de librăriile decât pentru scriitorii străini. Astfel, Paulo Coelho cu romanul „Adulter” a vândut 2.000 de exemplare, ocupând primul loc în topul „strănilor”.

Compania de Librării București, înființată în 1950, a cunoscut o dezvoltare rapidă după aderarea României la UE. Acest lucru a permis companiei o deschidere către piețele de carte din vestul Europei, din punctul de vedere al schimbului de experiență și adoptării modelelor de business.

„Am învățat foarte multe în această perioadă și am început schimbările în companie apelând la experiența unor consultanți germani, specialiști în comerțul cu carte”, declară Bianca Chirică, project manager la CLB S.A.

Cele mai mari librării ale rețelei – „Mihail Sadoveanu” de la Universitate și „Lumina” de pe Calea Dorobanților – au fost modernizate după proiectul acestora, pornind de la modele și bune practici utlizate în Germania. De asemenea, a fost achiziționat un sistem ERP (Charisma Enterprise), care oferă furnizorilor CLB informații în timp real despre stocuri și vânzările fiecărei librării.

„Ținem foarte mult la părerea clienților noștri și încercăm să venim în întâmpinarea acestora” – Bianca Chirică, project manager, CLB S.A.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii