FacebookTwitterLinkedIn

Cota cumulată de piață a celor șase televiziuni cuprinse în sondajele de audiență a fost în ianuarie de 6,48% la nivel urban (whole day), cu 0,34 puncte procentuale mai mică decât în decembrie 2013.     

În ciuda scăderii ușoare din ianuarie, pe această nișă au avut loc câteva mișcări demne de notat. Disney Channel, liderul nișei, a pierdut 1.000 de telespectatori la nivel național și 5.000 în urban. Audiențele sale sunt de 109.000 persoane pe minut pe național și de 51.000 în urban (whole day).

Pierderile înregistrate de Disney au fost compensate de… Junior. Astfel, Disney Junior a câștigat câte 2.000 de persoane atât pe național, cât și în urban. Ratingul Disney Junior a atins 71.000 de telespectatori pe minut (național), respectiv 46.000 (urban).

Nickelodeon a ajuns a treia televiziune a nișei în urban, cu o medie de 29.000 de telespectatori pe minut (creștere de 8.000 de orășeni față de decembrie). Urcarea pe această poziție se datorează și faptului că Boomerang și Cartoon Network au suferit pierderi de audiență în urban: 5.000, respectiv 4.000 de persoane.

Totuși, Cartoon Network are o audiență mai bună decât Nickelodeon la nivel național: 62.000 de telespectatori pe minut. În urban, această televiziune a avut un rating de 23.000 de orășeni pe minut (whole day).

Minimax/A+ a înregistrat 60.000 de telespectatori pe minut pe național și 20.000 în urban, cu 4.000 mai mult decât în decembrie.

Boomerang închide „nișa copiilor”, cu audiențe de 43.000 de telespectatori (național), respectiv 19.000 (urban – whole day).