Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Mișcare spectaculoasă pe piața de publicitate: Saatchi&Saatchi trece sub „umbrela” Publicis Groupe

Publicis Groupe anunță transferul brand-ului Saatchi&Saatchi către compania consolidată Publicis Groupe București, începând cu 1 ianuarie 2015.
Florescu

Publicis Groupe și Centrade Saatchi&Saatchi au anunțat că, în România, brand-ul Saatchi & Saatchi va fi consolidat sub o singură entitate legală, Lion Communication S.A. Principalul acționar al companiei Lion Communication este Publicis Groupe Holdings B.V., care deține pachetul de acțiuni de 51%. La această societate, Teddy Dumitrescu, CEO Publicis România, deține pachetul de 49% din acțiuni.

Această entitate legală va include cele trei branduri ale grupului: Publicis, Leo Burnett și Saatchi&Saatchi.

Lion Communication S.A. a fost înființată în 2009, are sediul la adresa în care funcționează în prezent Leo Burnett și Publicis București, și în 2013 a înregistrat o cifră de afaceri de 12,84 milioane euro și un profit net de 663.888 euro.

Transferul lui Saatchi&Saatchi sub controlul lui Lion Communication se va face începând cu 1 ianuarie 2015. După această dată, agenția și echipa conduse de Radu Florescu vor continua să funcționeze ca o entitate independentă, păstrându-și portofoliul de clienți.

Decizia Publicis Groupe face parte din strategia globală de a consolida brandurile sub o singură entitate legală deținută majoritar de Publicis și de a asigura integrarea și cooperarea regională pe piețele unde acționează.

De notat este faptul că Publicis Groupe Holdings mai are participații în România la următoarele firme: Leo Burnett & Target, Starcom Media și Zenith Media Communications.

Justin Billingsley , COO pentru Saatchi & Saatchi EMEA a declarat: „Am avut o relație foarte bună cu Centrade Saatchi & Saatchi și Radu Florescu. Decizia noastră nu reflectă sub nici o formă eventuale nemulțumiri față de performanțele agenției, care a gestionat o gamă largă de clienți și a purtat numele Saatchi & Saatchi în mod admirabil. Grupul Publicis va continua parteneriatul cu frații Florescu în cazul Zenith Media.”

La rândul său, Radu Florescu (foto dreapta, împreună cu fratele său, John Florescu), CEO Centrade Saatchi & Saatchi a precizat: „Perioada în care am fost afiliați la rețeaua Saatchi & Saatchi a fost foarte plăcută și le dorim success pe mai departe. Referitor la operațiunile grupului nostru, nu se va schimba nimic nici pentru clienți, nici pentru angajați. Suntem încrezători că agenția noastră va continua să crească. În prezent, avem 70 de oameni bine pregătiți și ne așteptăm ca echipa formată din aceiași 70 de oameni să rămână la dispoziția clienților noștri și în 2015”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii