Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Miruna Smeureanu este noul director de marketing Coca-Cola România și Republica Moldova

Începând cu luna martie 2017, Miruna Smeureanu preia coordonarea departamentului de marketing al companiei Coca-Cola România, din poziția de Marketing Director Coca-Cola România și Republica Moldova.
Photo Miruna Smeureanu

Miruna Smeureanu face parte din echipa Coca-Cola de 15 ani, timp în care a ocupat poziții strategice, atât la nivel local, cât și regional, în departamente precum cele de comunicare, public affairs și marketing.

Miruna Smeureanu a coordonat atât proiecte naționale cât și internaționale, acoperind toate brandurile din portofoliul companiei: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.

„Sunt extrem de fericită să predau ștafeta unei femei excepționale și unui profesionist desăvârșit cu care am făcut echipă de peste 10 ani. Sunt convinsă că Miruna va urma același trend ascendent, iar alături de echipă va continua să inoveze”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager România și Moldova.

VEZI CARE SUNT CELE CINCI TELEVIZIUNI CARE DOMINĂ PIAȚA TV

La rândul său, Miruna Smeureanu a spus: „Am acceptat cu bucurie să preiau acest nou rol, întorcându-mă după o perioadă destul de lungă, la un domeniu foarte drag mie, marketingul. Provocarea este cu atât mai mare, întrucât ne aflăm într-o nouă eră a comunicării de brand și ne adresăm unui consumator extrem de conectat care setează noi standarde și tendințe ale inovației. Am alături o echipă puternică și ambițioasă, care a obținut rezultate remarcabile în ultimii ani”.

Miruna Smeureanu deține o diplomă de licență la Academia de Studii Economice din București și un master în Transport și Finanțe, la City University, în Londra.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii