FacebookTwitterLinkedIn

Mircea Turdean a vorbit și despre ce provocări a întâmpinat în plin proces de lansare a unei noi game de produse.

„Cele mai mari provocări le-am avut din partea autorităților, pentru că au mers foarte greu cu avizarea produselor. Am reușit după circa o lună și ceva. Undeva acum două săptămâni, produsele au fost avizate, după ce noi, la începutul lunii martie, am depus toate dosarele. În mod normal crearea unei grupe noi de produse este o operațiune care durează la orice companie de cosmetice în jur de un an de zile și noi am facut-o într-o lună,” mai spune directorul general al companiei Farmec.

De asemenea acesta mai precizează și că „Alcoolul etilic a fost o problemă uriașă pentru că nu se găsea în România. Am reușit să-l achiziționăm din afară și la un preț foarte bun.”

Află aici mai multe declarații făcute de Mircea Turdean

Wargha Enayati ne-a vorbit despre cele trei proiecte pe care le gestionează: Enayati Medical City, platforma DocBook și concierge-ul medical Intermedicas.

În ceea ce privește proiectul Enayati Medical City, fondatorul rețelei de sănătate Regina Maria a recunoscut că a avut ceva emoții la debutul pandemiei, dat fiind că mai bine de 400 de muncitori îți dsfășurau activitatea pentru a construi un spital de oncologie împreună cu Monza și radioterapie împreună cu NeoLife. În prezent, aproape 350 de muncitori lucrează la acest proiect.

„Avem un spital de geriatrie și cazare pentru vârstici neasistați. Programul nostru trebuia să fie finalizat în octombrie, dar eu sper ca până în noiembrie clădirea să fie gata. Din punctul acesta de vedere sunt bucuros, dar ne gândim dacă în continuare puterea de cumpărare va fi aceeași pentru că este un loc scump pentru un vârstnic. În plină pandemie suntem singurii în România care construim un spital de aceste dimensiuni iar pentru mine este un sentiment satisfăcător.”

Află aici mai multe declarații făcute de Wargha Enayati

Oficialul Ford România a declarat în cadrul emisiunii ForbesForward că decizia de a închide fabricile din toată Europa a fost luată extrem de rapid, mai exact în 24 de ore, deoarece au realizat că nu știu foarte multe despre noul coronavirus. „Atunci când am decis închiderea fabricilor iar ulterior redeschiderea lor, am luat în considerare trei factori importanți, primul a fost legat de protejarea angajaților, apoi ne-am uitat la piața în care activăm, la lanțurile de aprovizionare și la dealeri.”

În ultimele zile s-a observat o ușoară creștere a cererii pentru produse, în industria auto, potrivit lui Ian Pearson. „Suntem încrezători să spunem că în ultimele șase-șapte săptămâni am învățat anumite lucruri despre acest virus, știm cum să ne protejăm angajații mai bine și de asemenea vedem că piața din Germania s-a redeschis, în Italia și Spania s-au redeschis parțial, așa că sperăm că în următoarele săptămâni se vor deschide și cele din Franța și Anglia.”

Află aici mai multe declarații făcute de Ian Pearson

https://www.facebook.com/forbesromania/videos/313705336260299/