![](https://www.forbes.ro/wp-content/uploads/2021/09/Mircea-Stoica-SanoVita-1.jpg)
Vacanță pentru business
Nu intrăm în vacanţă, dimpotrivă, avem chiar o vară plină de lansări. Produsele SanoVita sunt pentru toată perioada anului, dar vara apar şi alte nevoi specifice sezonului – oamenii îşi doresc o alimentaţie mai uşoară, sunt interesaţi să se răcorească şi să se hidrateze corespunzător, au nevoie de energie pentru toate planurile lor, pleacă în vacanţă sau în weekenduri prelungite şi caută snack-uri sănătoase. Iar noi le venim în ajutor cu opţiuni energizante de mic dejun, băuturi vegetale uşoare şi hrănitoare, rondele, mixuri de nuci şi fructe şi batoane numai bune de luat pe drum şi multe altele.
Certitudini și predictibilitate
După un an în care lipsa predictibilităţii a fost provocarea majoră pentru business, lucrurile încep să se aşeze, însă încă suntem atenţi şi dorim să ne menţinem nivelul de agilitate şi adaptabilite dobândit anul trecut.
În continuare ne confruntăm cu aspecte impredictibile, unul dintre cele mai importante fiind creşterea preţurilor pentru materiile prime, ambalaje sau transporturi externe (în special din Asia). Ce este cert este faptul că trendul de consum de alimentaţie sănătoasă, ce a părut oportunistic anul trecut, se consolidează acum. Cât priveşte comportamentul de achiziţie din diverse canale de vânzare, acesta s-a aşezat, nu am mai întâmpinat variaţiile impredictibile rezultate din restricţiile ultimului an (ex: explozia comerţului online).
Îngrijorări
Ne preocupă întârzierile care pot apărea din deviaţiile din transport pe distanţe mari (ex. Asia), ce impactează aprovizionarea cu anumite materii prime. Iar pentru noi continuitatea prezenţei la raft a produselor noastre este una dintre priorităţi.
Planuri de business
Avem planuri foarte ambiţioase, care vizează:
– Extinderea portofoliului cu produse noi, sănătoase, de calitate, cu beneficii pentru sănătate. De exemplu, numai în acest an, până în acest moment am adus pe piaţă peste 30 de produse noi în diverese categorii: BIO, cereale pentru mic dejun, rondele, mixuri de nuci şi lapte vegetal.
– Îmbunătăţirea continuă a imaginii mărcii, de la design de ambalaje, la formate de ambalare şi calitatea acestora
– Investiţia în echipamente şi dezvoltarea de noi linii de producţie
– Investiţia în extinderea şi dezvoltarea profesională a echipei SanoVita
– Încurajarea activă a unui stil de viaţă sănătos. Suntem alături de consumatorii noştri care îşi doresc să aibă mai multă grijă de ei, le punem la dispoziţie informaţii nutriţionale şi reţete sănătoase, le oferim acces la specialişti şi la personalităţi care îi pot îndruma şi încuraja să facă paşi către o viaţă activă. Am semnat inclusiv parteneriate cu Federaţia Română de Canotaj şi Federaţia Română de Scrimă, prin care suntem alături de sportivii români.
Vacanță în țară sau în străinătate
Un stil de viaţă sănătos înseamnă un echilibru în toate – alimentaţie, sport, dar şi odihnă şi relaxare, pentru a funcţiona la nivel optim. Da, am petrecut câteva zile, cu familia, în străinătate, după mai mult timp petrecut acasă, având în vedere restricţiile din ultimul an. Totodată, ne bucurăm de fiecare dată de fiecare moment de relaxare pe care îl putem avea în România.
Pe parcursul acestei veri, redacția Forbes România va publica mai multe astfel de chestionare, ce fac parte din proiectul editorial intitulat Summer Plans 2021. Totodată, acestea se vor regăsi și în ediția viitoare de print Forbes România.