Cautare




, Contributor

Forbes.com

IT |
|

Mio estimează vânzări în creştere cu 50% pentru ghidurile de călătorie de sărbători

MIOSPIRIT67.jpg
Mio Technology, liderul pieţei de dispozitive GPS din România, estimează vânzări în creştere cu 50% pentru ghidurile de călătorie către destinaţiile europene în perioada sărbătorilor de iarnă, în comparaţie cu perioada precedentă. Cele mai căutate ghiduri de călătorie sunt cele pentru Austria şi Bulgaria.

Conform estimărilor publice oferite de operatorii de turism, peste 250.000 de români îşi vor petrece concediul de iarnă în Austria şi Bulgaria, în perioada sărbătorilor de iarnă. Echipate cu actualizarea pe viaţă a hărţilor, modelele din gama Mio Spirit 2012 dispun şi de ghiduri de călătorie pentru marile oraşe europene. Astfel, utilizatorul are la îndemână lista atracţiilor turistice şi a restaurantelor, dar şi informaţii despre hoteluri şi alte facilităţi de cazare. Ghidurile pre-instalate pot fi completate cu ghiduri de călătorie suplimentare care se pot achiziţiona din eshop Mio.

“Perioada sărbătorilor de iarnă este al doilea vârf de vânzări, după perioada de vară, pe piaţa GPS-urilor, datorită mobilităţii crescute a turiştilor români. GSP-urile Mio pot fi dotate cu ghiduri de călătorie pentru cele mai importante destinaţii europene şi ne aşteptăm la o creştere de 50% a comenzilor de ghiduri de călătorie în această perioadă in magazinul online Mio, în special pentru destinaţii din Europa de Vest” a declarat Laura Samson, Country Director Mio România, Ungaria, Cehia şi Slovacia.  

Totodată, orice dispozitiv Mio achiziţionat până la 31 decembrie beneficiază de asigurare în caz de furt, tâlhărie, deteriorare produsă de incendiu, inundaţii, calamităţi naturale, erori de utilizare, prin înregistrarea pe site-ul www.miopromo.ro.

Noua generaţie a GPS-urilor Spirit include şase modele: Mio Spirit 490LM, Mio Spirit 495LM, Mio Spirit 497LM (ecran cu diagonala de 11 cm / 4,3 inci), alături de Mio Spirit 690LM, Mio Spirit 695LM, Mio Spirit 697LM, cu acces la ghidurile de călătorie disponibile online pe site-ul Mio. Toate GPS-urile Mio Spirit 2012 oferă asistenţă pentru banda de rulare, parcare, vizualizare 3D, Text-to-Speech, ghidare pentru tuneluri şi informaţii despre rutele selectate.

Echipate cu Bluetooth, modelele Mio Spirit 497LM şi Spirit 697LM permit apelarea hands-free, accesarea informaţiilor despre vreme şi căutarea locală pe Google, extinzând astfel accesul la o colecţie îmbogăţită de Puncte de Interes (POI), limitate doar de accesul la Internet.

Mio dezvoltă şi promovează produse ce le permit utilizatorilor să beneficieze de cele mai noi dezvoltări tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondată în mai 2002 şi desfăşoară operaţiuni pe pieţele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia şi Coreea de Sud. Mio are peste 1.700 de angajaţi în întreaga lume şi îşi comercializează produsele în peste 58 de ţări.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii