Cautare




, Staff

Tech |
|

Miniprix a avut vânzări de două ori mai mari anul acesta, de Black Friday, față de anul trecut

Retailerul de fashion Miniprix și-a dublat vânzările anul acesta, de Black Friday, comparativ cu anul trecut.
shopping shutterstock_1187248324

Astfel, în perioada 15 – 18 noiembrie, Miniprix a înregistrat 6.500 de comenzi, aproape dublu față de numărul comenzilor procesate în ediția de anul trecut a Black Friday.

„Strategia abordată anul acesta a fost să facem totul cu măsură. Ne-am îndreptat atenția către valoarea produselor și am comunicat mai atent clienților noștri, fără să ne folosim de eternele și insistentele mesaje de marketing, care invadează piața în această perioadă. Am ales cu grijă produsele, însă nu înainte de a ne asigura că avem și mărfuri noi, la prețuri ce ne-au consacrat”, spune Anca Bahna, Chief Operational Manager la Miniprix.

Este pentru al doilea an la rând când Miniprix a intrat în campania de Black Friday folosind platforma VTEX. Prima oară a fost anul trecut, la puțin timp după implementarea platformei VTEX. Atunci, rata de conversie s-a dublat, crescând de la 2,11% în 2016 la 4,29% în 2017. Rata de conversie a crescut semnificativ și anul acesta, ajungând, în Black Friday, la 4,33%.

„Daca anul trecut VTEX era un element de noutate pentru noi și pentru clienți, anul acesta VTEX s-a dovedit a fi un partener stabil, cu o echipă de specialiști care ne-a fost alături în timp real pe toată desfășurarea acestui eveniment, chiar și de pe alt continent. Instrumentele pe care ni le pune această platformă la dispoziție, ne-au ajutat mult să eficientizam timpii de lucru în departamentele implicate în eveniment, stabilitatea site-ului, indiferent de volumul traficului, și, nu în ultimul rând, experiența bună de cumpărare oferită clientului”, mai spune Anca Bahna.

De Black Friday, Miniprix a înregistrat pe site peste 80.000 de utilizatori, în creștere cu aproape 50% față de campania de Black Friday de anul trecut.

VTEX este o platformă multi-tenant True Cloud Commerce™ pentru piața de ecommerce, bazată pe o infrastructură cloud disponibilă în sistem SaaS.

 

Primul magazin Miniprix a fost inaugurat în 1999 în București. În prezent, Miniprix are deschise 3 magazine fizice în București și unul în Otopeni, și aproximativ 250 de angajați.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii