Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Minimax introduce grafică 3D și trece la formatul de ecran lat 16:9

minimax.jpg
Minimax va avea o nouă imagine din 23 martie, atât logo-ul cât şi personajele televiziunii urmând să fie proiectate 3D, iar formatul imaginii se va schimba în formatul specific pentru ecranele late, 16:9, potrivit unui comunicat al biroului Chello Central Europe de la București, preluat de siteul Media Expres.

Noua înfăţişare debutează cu o campanie naţională, prin intermediul căreia Minimax îi învaţă pe copii să recicleze. Adresat telespectatorilor cu vârste cuprinse între 2 şi 12 ani, canalul Minimax face astfel un pas în dezvoltarea sa conform noilor tehnologii din domeniul transmisiilor de televiziune.

„De 12 ani ne mândrim cu o televiziune creată special pentru copii, cu programe non-violente. Întrucât piaţa se află într-o continuă schimbare, ne-am propus să aducem ceva nou, prin care să ne diferenţiem şi să ne adaptăm nevoilor publicului. Tehnica 3D va genera şi mai mult spectacol iar telespectatorii vor trăi noi experienţe, alături de personajele Minimax. În egală măsură, rămânem o televiziune care sprijină educația și dezvoltarea celor mici, atât prin conținutul său, cât și prin activitățile extra-școlare demarate”, a declarat Anda Mânza, Country Manager Chello Networks.

Concomitent cu actualizarea imaginii televiziunii, ia startul un concurs ce antrenează creativitatea celor mici, aceștia fiind invitaţi să dea viaţă personajelor Mini, Max, Cuţulache şi Pisicuţa, folosind materiale reciclabile. Odată realizate, copiii, părinţii sau profesorii vor trimite o poză cu lucrarea lor pe adresa www.facebook.com/minimaxromania. Câştigătorii vor fi aleşi dintre cei care vor strânge cele mai multe like-uri și vor avea cele mai creative și complexe lucrări.

Premiile oferite constau în 50 de biciclete, 80 de enciclopedii şi 75 de soft-uri educaţionale. Cea mai bună lucrare realizată are şansa de a câştiga premiul special – o vizită a celor patru personaje Minimax la şcoala sau grădiniţa câştigătorului. Campania se desfăşoară în perioada 23 martie – 5 mai, în şcolile primare și grădiniţele din ţară.

În prezent, Minimax poate fi urmărit de peste 4 milioane de abonaţi în România, în reţelele RCS&RDS, UPC, Digital Cable Systems (DCS), Focus Sat dar și în rețelele majorității operatorilor de cablu regionali. Campania Minimax este realizată cu susţinerea Ministerului Educaţiei Naţionale, UPC, Prima TV, Intuitext, Suntparinte.ro şi Editura Litera.

Minimax face parte din grupul de televiziuni Chello Central Europe, principalul furnizor de conţinut din Europa Centrală. Portofoliul curent de televiziuni din România include printre altele: Minimax, Megamax, Sport1, SportM, TV Paprika, Film Café, Fine Living, CBS Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Outdoor Channel, Food Network şi MGM Channel.

În afară de televiziunile tematice, Chello Central Europe operează şi AT Media, agenţia de vânzare de publicitate numărul unu în Polonia, cât şi Mojo Productions, un studio de producţie full service pentru televiziunile locale şi internaţionale din regiune.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii