Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Militari români, pentru onor înainte prezentați… ratingul!

armata-romana.jpg
„Pro Patria” (TVR 1), emisiunea care prezintă în fiecare sâmbătă activitățile desfășurate de Armata Română, a avut în 2012 o audiență medie de 101.000 telespectatori pe minut, la nivel național. Aproape 51% dintre telespectatorii care au urmărit ce mai fac militarii români au fost femei.

„Pro Patria” este un program realizat de Redacţia Emisiunilor Militare de Televiziune din cadrul Ministerului Apărării Naţionale. Este una dintre cele mai vechi emisiuni de la TVR 1. A fost lansată în 1968, cu titlul „De strajă patriei”. În ultimii trei ani ai dictaturii ceaușiste, aceasta a fost suspendată. Din 1990, a fost reintrodusă în grila TVR 1 sub numele „Pro Patria” și este difuzată sâmbăta, între orele 12:00 – 12:30.

Anul trecut, programul TV al militarilor români a avut o audiență medie de 101.000 de persoane pe minut, la nivel bațional (0,52% rating). Cea mai mare grupă de vârstă a aparținut persoanelor care au depășit 65 de ani: 32,3%. A doua grupă importantă a fost cea a românilor între 55 și 64 de ani: 16,7%.

În fapt, românii cu vârste de peste 45 de ani au reprezentat grosul telespectatorilor emisiunii „Pro Patria”: 63,7%. Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani au avut o pondere de 5,06%, la nivel național.

Femeile au fost… puțin mai interesate decât bărbații: 50,9%, față de 49,1%. Aproape 44% dintre telespectatorii „Pro Patria” au studii medii, iar 36%, studii primare (școala generală).

Cea mai urmărită ediție a emisiunii „Pro Patria”, în 2012, a avut 175.000 de telespectatori pe minut (0,9% rating), fiind difuzată pe 13 octombrie 2012.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii