Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Milioane de clienţi ai Marriott International cer despăgubiri în instanţă, la Londra

Lanțul hotelier Marriott International se confruntă la Londra cu un proces colectiv intentat de milioane de foşti clienţi care cer despăgubiri pentru furtul datelor personale într-unul dintre cele mai ample atacuri cibernetice din istorie.  
71. Marriott

Datele personale a peste 300 de milioane de clienţi din Anglia și Țara Galilor, inclusiv cele referitoare la paşapoarte şi cărţi de credit, au fost furate din baza de date globală a Marriott, în perioada 2014-2018, transmite Reuters, citată de News.ro.

Clienții sunt reprezentanți de Martin Bryant, fondatorul firmei de consultanţă în domeniul tehnologiei şi media Big Revolution care atrage astfel atenția asupra valorii datelor personale. De asemenea, Bryant este reprezentat de firma de avocatură Hausfeld, iar cazul este finanţat de Harbour Litigation.

Un purtător de cuvânt al Marriott a spus: ”Nu avem un comentariu în acest moment”.

Un atac cibernetic a compromis datele a circa 7 milioane de oaspeţi britanici, potrivit UK Information Commissioner’s Office (ICO), care a propus anul trecut ca Marriott să fie amendată cu 99,2 milioane de lire sterline (133 milioane dolari).

Compania hotelieră a anunţat în 2018 că hackerii au accesat baza de date cu rezervări ale hotelurilor Starwood şi a anunţat FBI. Imediat au fost intentate procese în Statele Unite şi Canada.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii