Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Mihai Voicu este noul director general al producătorului de bere Bergenbier S.A.

De la începutul lunii martie 2020, Mihai Voicu va prelua funcția de Director General al Bergenbier S.A., parte a companiei globale Molson Coors. Acesta va superviza operațiunile din România și va coordona întreaga agendă comercială.
 aboneaza-te
Mihai_Voicu_Bergenbier

Mihai Voicu a preluat conducerea companiei de la Lucian Ghinea, care a decis să se retragă după o activitate de succes pe parcursul a peste 18 ani în industria berii. În ultimii șapte ani la conducerea Bergenbier S.A., Lucian Ghinea a construit un portofoliu divers și solid de branduri locale și internaționale, consolidând poziția companiei printre cei mai mari jucători din industria berii din România.

Mihai Voicu activează în cadrul grupului Molson Coors de peste opt ani și are o experiență comercială vastă, dobândită în rolul de Director de Vânzări Bergenbier S.A., cât și în rolul de Director General Kamenitza Bulgaria, poziție pe care a deținut-o în ultimul an.

În noul rol, Mihai Voicu va fi responsabil de conturarea strategiei Bergenbier S.A. în concordanță cu prioritățile organizaționale, de crearea parteneriatelor strategice și consolidarea culturii companiei. Mihai Voicu va avea susținerea unei noi echipe de conducere, care va fi definitivată și anunțată la începutul lunii martie 2020.

“Suntem încântați să confirmăm că Mihai Voicu va prelua funcția de conducere în cadrul Bergenbier S.A., după un parcurs de succes într-o industrie plină de provocări. Sunt convins că abilitățile sale de lider și în același timp de jucător de echipă, precum și abilitățile sale de business, vor veni în sprijinul operațiunilor noastre din România pentru a ne atinge ambiția de a deveni Prima Alegere pentru Colegi, Clienți și Consumatori”, a declarat Sergey Yeskov, Managing Director Molson Coors Central & Eastern Europe.

Topul bugetelor de publicitate investite de producătorii de bere în televiziune – anul 2019

”Am acceptat această provocare cu foarte mare onoare și motivație, dedicându-mă în ultimii opt ani, alături de colegii mei, construirii și accelerării drumului spre îndeplinirea viziunii noastre. Sunt bucuros că am alături o echipă puternică, pe care pot conta oricând. Eforturile noastre se vor concentra pe a accelera ritmul de creștere al companiei și pe a oferi în continuare beri excelente ce pot fi savurate în momente speciale de către iubitorii de bere din România”, a spus Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A.

Absolvent al programului de EMBA – General Management – la Tiffin University, Mihai Voicu are peste 18 ani de experiență în FMCG, acumulând expertiză și calități de leadership recunoscute în interiorul și în afara companiei.

Portofoliul companiei Bergenbier S.A. cuprinde mărcile locale Bergenbier şi Noroc, precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu. Alături de acestea, Bergenbier S.A. importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, Granat și Unfiltered, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, cea mai iubită bere mexicană – Corona și berea albă nefiltrată Frazinskaner.

Cum și-au împărți grupurile TV audiența în ianuarie 2020

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii