Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Mihai Gongu revine în România pe poziția de Executive Creative Director Southeast Europe al agenției Cheil | Centrade

Agenția de comunicare Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, anunță angajarea lui Mihai Gongu în funcția de Executive Creative Director Southeast Europe.
Mihai Gongu - Cheil

Mihai Gongu revine în țară după câțiva ani în agenții independente de top de pe două continente. Începând cu 2017, a fost Directorul European de Creație în Jung von Matt/Spree din Berlin, unde a semnat campanii pentru BMW, premiate la Cannes și D&AD, cea mai recentă campanie globală MINI Clubman și Countryman John Cooper Works, cel mai vizualizat film viral din istoria Thomas Cook Airlines, un music video împotriva discriminării salariale pentru OhYouWomen și mai multe campanii de sprijin pentru organizația Reporteri fără Frontiere.

Din 2018 a fost ECD al TOMORROW Shanghai, cu care a obținut titlul de Campaign Asia Boutique Agency of the Year pentru Greater China pentru work-ul pentru Pernod Ricard (Absolut și Ballantine’s) și unde a câștigat multiple pitchuri pentru branduri precum AirAsia, Burberry, Lululemon, Rituals sau Kohler.

TOPUL TELEVIZIUNILOR DE FILME ȘI SERIALE – IUNIE 2019

Mihai Gongu și-a început cariera în 2003 la Leo Burnett România unde a câștigat încă din primul an în industrie trofeul Campania Anului la Ad’Or. S-a alăturat apoi echipei Graffiti BBDO, alături de care a obținut trofee de Agenția Anului atât la Effie Awards, cât și la Premiile ADC și a semnat prima campanie premiată cu Grand Prix la cele două festivaluri, pentru Pepsi. În reţeaua BBDO, Mihai a avut roluri de coordonare regională: din biroul din Bucureşti pentru Whiskas şi Dacia, şi din biroul din Berlin pentru Allianz.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL URBAN – IUNIE 2019

Înainte de a pleca în Germania, Mihai a condus departmentul de creaţie al GMP Advertising, semnând alături de echipa sa campanii pentru Gândul, Telekom, Timişoreana, Ciucaş, Coca-Cola, Volkswagen, OMV Petrom şi Rompetrol şi obţinând două trofee de Independent Agency of New Europe la Golden Drum, primul PR Grand Prix românesc la Eurobest şi un onorabil loc 7 în Global Effie Index pentru agenţii independente.

În Cheil | Centrade, Mihai Gongu va conduce o echipă de creație formată din 20 de specialiști cu competențe în campanii de brand, implementate pe toate canalele, conținut digital, UX și design. Portofoliul recent de clienți include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – IUNIE 2019

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii