Mihai Ghyka, fost corporatist la multinaționalele Bergenbier și Vodafone, și-a început activitatea în România, la jumătatea anilor ’90, la producătorul de bere Interbrew (actualul Bergenbier S.A.). Primul său job a fost cel de analist financiar. Apoi, în funcția de director de marketing la această companie, Ghyka a lansat și a construit numeroase branduri de bere. Dintre acestea, Bergenbier („Prietenii știu de ce”) a devenit unul dintre cele mai puternice branduri românești, nu numai din categoria berii, ci și din întreaga piață FMCG. A urcat în carieră și a fost director general al companiei Bergenbier S.A.
Mihai Ghyka este unul dintre cei mai experimentați oameni de marketing și comunicare, având, în prezent, propria firmă de consultanță, Dalprincipe Consulting. A fost președinte al International Advertising Association (IAA) – filiala România, organizație profesională ce reunește agenţii de publicitate, companii mass-media și companii care investesc în publicitate, și bursier Eisenhower Fellowship.
Mihai Ghyka este descendent al domnitorului Grigore Ghica Vodă al V-lea al Moldovei și este proprietarul conacului istoric de la Cotești (județul Vrancea), proprietate pe care a moștenit-o de la străbunicul său, Mihai Orleanu, om politic din perioada interbelică.
Motto:
Dacă tratezi oamenii din jurul tău cu respect, mai devreme sau mai târziu, și ei te vor trata cu respect.