FacebookTwitterLinkedIn

Mihai Ghyka, fost corporatist la multinaționalele Bergenbier și Vodafone, și-a început activitatea în România, la jumătatea anilor ’90, la producătorul de bere Interbrew (actualul Bergenbier S.A.). Primul său job a fost cel de analist financiar. Apoi, în funcția de director de marketing la această companie, Ghyka a lansat și a construit numeroase branduri de bere. Dintre acestea, Bergenbier („Prietenii știu de ce”) a devenit unul dintre cele mai puternice branduri românești, nu numai din categoria berii, ci și din întreaga piață FMCG. A urcat în carieră și a fost director general al companiei Bergenbier S.A.

Mihai Ghyka este unul dintre cei mai experimentați oameni de marketing și comunicare, având, în prezent, propria firmă de consultanță, Dalprincipe Consulting. A fost președinte al International Advertising Association (IAA) – filiala România, organizație profesională ce reunește agenţii de publicitate, companii mass-media și companii care investesc în publicitate, și bursier Eisenhower Fellowship.

Mihai Ghyka este descendent al domnitorului Grigore Ghica Vodă al V-lea al Moldovei și este proprietarul conacului istoric de la Cotești (județul Vrancea), proprietate pe care a moștenit-o de la străbunicul său, Mihai Orleanu, om politic din perioada interbelică.

Motto:

Dacă tratezi oamenii din jurul tău cu respect, mai devreme sau mai târziu, și ei te vor trata cu respect.

Mihai Ghyka este speaker în cadrul Forbes HEROES 2015, un eveniment despre inovaţie, curaj și excelență care promovează adevăratele modele ale actualei generații.