Cautare




, Contributor

Auto |
|

Mihai Bordeanu este numit managing director Dacia Brand South Eastern Europe şi country head România

În urma reorganizării în jurul mărcilor sale, grupate în patru unităţi de business - Renault, Dacia & Lada, Alpine şi New Mobility -, Groupe Renault il numește pe Mihai Bordeanu în funcţia de Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe şi Country Head România.  
r-dam1091773

Compania a anunțat și faptul că Christophe Dridi preia, de la 1 ianuarie, responsabilitatea perimetrului industrial din România, Rusia și Maroc, în funcția de VP Global Access Industry și VP Industry Dacia și Lada. 

România are un potențial uriaș. Am descoperit acest lucru în 2016, când am venit pentru prima oară în această frumoasă țară. Industria auto este o bijuterie a economiei românești, iar infrastructura, integrarea locală și educația sunt esențiale pentru dezvoltarea acesteia. Potențialul vine, de asemenea, din profesionalismul echipelor Dacia și Renault, cărora aș dori să le mulțumesc, precum și tuturor partenerilor noștri care ne-au ajutat să livrăm clienților       de-a lungul anilor produse de calitate și competitive, fabricate în România. Este primordial să rămânem competitivi și să livrăm produse de calitate. Am învățat multe de la voi și vă mulțumesc. Voi continua să fiu alături de voi, făcând parte din această provocare în nouă poziție care mi-a fost încredințată în cadrul Business Unit-ului Dacia & Lada, în nouă organizație a Grupului Renault, la nivel internațional”, a declarat Christophe Dridi, în cadrul unui comunicat de presă emis de companie.

De asemenea, Mihai Bordeanu a fost numit în funcţia de Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe şi Country Head România. El a mai ocupat, anterior, în 2010 funcţia de director de marketing în cadrul Renault Commercial Roumanie pentru mărcile Dacia şi Renault. Din 2014 a fost director de marketing al Grupului Renault pentru piețele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru și Malta („North Territory”), iar din 2016, director de marketing pentru regiunea Eurasia. Din septembrie 2019 a fost numit VP Marketing Dacia. 

 „Revin în România după un itinerariu profesional în țări în care marca Dacia a convins clienți cu profiluri și standarde diferite, precum Franța și Marea Britanie. Nu i-a cucerit doar pe aceste piețe, ci în cele 44 de țări unde este comercializată în prezent. Mă întorc acasă cu un sentiment de mândrie pe care l-am simțit profund și pe care orice român îl are când vede mașini Dacia pe străzile din întreaga lume. Înțelegerea exigențelor clienților, modul în care ne-am adresat pe fiecare piață au contribuit, de la an la an, la recunoașterea internațională a acestei mărci emblematice pentru România. Mă alătur echipelor care au reușit aceste transformări progresive pentru o companie și o marcă aflate în inima românilor de peste o jumătate de secol. Dacia are astăzi o dimensiune emoțională importantă, dată de valoarea de patrimoniu, și este un reper strategic pentru industrie și economie. Vremurile actuale necesită noi transformări și noi abordări. Am încredere pentru viitor că doar împreună vom fructifica această rețetă de succes, într-un mediu extrem de competitiv, marcat încă de o criză sanitară globală fără precedent”, a adăugat Mihai Bordeanu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii