FacebookTwitterLinkedIn

Omul de afaceri în vârstă de 44 de ani Mihai Alexandru Staicu a sfidat criza. Deşi activează în domeniul auto (greu încercat în ultimii doi ani), mai precis în sectorul pieselor de schimb, afacerile sale au crescut semnificativ. Acţionarul majoritar al companiei bucureştene AD Auto Total (deţine 90% din participaţii) şi-a frecat mâinile de bucurie când, la sfârşitul anului 2010 a tras linie: afaceri de peste 80 de milioane de euro, cu 20% mai mari faţă de anul anterior, şi un profit record de peste 4,5 milioane de euro, de aproape cinci ori în creștere comparativ cu 2009. Numărul salariaţilor a fost şi el suplimentat pentru a face faţă noii dimesiuni a afacerii: la finalul anului 2010, compania AD Auto număra aproximativ 600 de angajaţi, aproape dublu faţă de 2007.

Afacerea AD Auto s-a născut în noaptea dintre ani, chiar pe 31 Decembrie 1994, când un mic grup de prieteni a transformat în realitate o idee simplă în domeniul importului şi distribuţiei de piese auto. Iar sloganul ales a fost „Alege Originalul!“. Capitalul iniţial a fost de doar 3.000 de mărci germane (aproximativ 1.500 de euro). „Pe atunci nu ne-am gândit că povestea noastră se va transforma într-un mare succes, pentru că plecaserăm la drum cu numai câţiva paleţi cu filtre Mann. Acum însă continuăm drumul pe care am pornit cu două depozite centrale de peste 30.000 de metri pătraţi, împreună cu alte 26 de depozite aflate în oraşele importante din ţară“, precizează echipa AD Auto, pe site-ul companiei.