Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Mihaela Ungar și Constantin Bratu sunt noul vicepreședinte și, respectiv, trezorier RAC

Mihaela Ungar, Chief Marketing & Retail Officer KMG International (fostul Rompetrol Group), este din 20 martie vicepreședinte al Consiliului Director al Consiliului Român de Publicitate (RAC), iar Constantin Bratu (Berarii României) a fost ales în funcția de trezorier, potrivit unui comunicat difuzat de RAC, preluat de Media Expres.
RAC

Cei doi i-au înlocuit pe Laurențiu Gheorghiu, Manager Trafic Publicitate la Pro TV și, respectiv, Constantin Bratu, Director General în Asociația Berării României, care au fost validați pentru încă o perioadă de patru ani ca membri RAC, după un prim mandat cu începere din anul 2011.

Ca urmare a acestor schimbări, noua structură a Consiliului Director al RAC este: Oana Cociașu (Managing Partner Lowe Medic One) președinte, Mihaela Ungar (Chief Marketing & Retail Officer KMG International) – vicepreședinte, Constantin Bratu (Director General al Berarii României) -€“ trezorier, Ecaterina Safarica (Communications Leader Eastern Europe – P&G) – membru, Laurențiu Gheorghiu ( Manager Trafic Publiclitate – Pro TV) – membru, Victor Dobre (Director Executiv IAA) – membru și Gerald Filip Flintoacă (Manager pe Probleme de Reglementare și Medicale  la Walmark) – membru.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non-profit și independentă, înființată în 1999, care numără 69 de membri în prezent și are ca actvitate de bază autoreglementarea în publicitate. Organizația a adoptat Codul de Practică în Comunicarea Comercială, cu scopul de a sprijini dezvoltarea unui mediu de afaceri etic, decent și onest față de consumator și de industria din România prin oferirea unui model de bune practici în domeniul publicității.

Consiliul Român pentru Publicitate se ghidează după anumite principii:

1. Dezvoltarea sectorului de publicitate din România prin crearea și menținerea unui sistem etic de autoreglementare funcțional;

2. Sprijinirea comunicării comerciale în spiritul concurenței loiale prin promovarea unor reguli etice în acest sens;

3. Asigurarea protecției consumatorilor de publicitate și a publicului, împotrivă efectelor negative ale publicității, prin aplicarea prevederilor Codului de Practică în Publicitate;

4. Informarea rapidă și corectă privind domeniul publicității;

5. Alinierea sectorului publicitar românesc la standardele înalte internaționale;

6. Valorile promovate de Consiliul Român pentru Publicitate sunt: onestitate, corectitudine, decentă, legalitate.

Pentru atingerea acestor principii RAC a încheiat un protocol de colaborare cu CNA începând din 2003 și de asemenea cu Ministerul de Finanțe, ANAF, Direcția Ajutor de Stat, Practici Neloiale și Prețuri Reglementate din anul 2009. La nivel internațional, RAC este membru al European Advertising Standards Alliance (EASA) și al Internațional Advertising Association Global (IAA).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii