Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

SmallBusiness |
|

Mihaela Rus: „Să vadă pe întuneric, adică să aibă viziune”

Antreprenorii sunt priviți în România ca o „specie” aparte, parcă venită de pe o altă planetă. Totuși, ei sunt oameni în „carne și oase”. Am încercat să găsim răspunsuri la întrebările noastre, care conduc la următoarea dilemă: ce îi deosebește pe antreprenori de oamenii obișnuiți?
mihaela_rus.jpg

Mihaela Rus, fondator și director general Vitrina Advertising, preşedintele fondator al Asociaţiei Femeilor de Afaceri din Nord-Vest

Forbes: Care este atributul care face ca o afacere să fie una de succes?

Mihaela Rus: Încrederea. O afacere este de succes dacă reușește să te facă să ai încredere în produsele pe care le vinde sau în serviciile pe care le oferă. Dacă, pe lângă încredere, compania reușește să-ți stimuleze și emoția, să trezească în tine plăcerea de a-i cumpăra produsele, atunci va avea cu siguranță nu doar clienți mulți, dar și pe o perioadă îndelungată de timp. E un lanț cauzal al cărui efect natural nu poate fi altul decât succesul.

Forbes: Care credeți că este calitatea pe care o are doar un antreprenor de succes?

Mihaela Rus: Să vadă pe întuneric. Să simtă, să știe și să nu-i fie frică să pășească. Să vadă pe întuneric, adică să aibă viziune. Să simtă, adică să aibă intuiție, fler, curiozitate. Să știe, adică să fie pregătit, citit, să fie documentat în fiecare clipă. Să nu-i fie frică să facă pași, adică să fie hotărât, să nu se lase doborât de situațiile care apar, să aibă curaj.

Pe lângă toate astea, un antreprenor de succes din România trebuie să aibă și spiritul unui bun matematician. Și asta pentru că are în permanență de rezolvat ecuații cu foarte multe necunoscute.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii