Cautare




, Contributor

I am a Breaking News Editor, with a focus on covering important IT& C and Energy news. Have a news tip? DMs are open on Instagram @georgiana1costea or drop me an email at georgiana.costea@forbes.ro

Reinventarea României |
|

Mihaela Ioniță, Director Național de Resurse Umane Lidl România: “Continuăm să învățăm într-un mod accelerat”

În timpul pandemiei, marii angajatori și-au îndreptat eforturile spre adoptarea unor măsuri eficiente de well-being și spre crearea unei culturi organizaționale de succes.  
Mihaela Ionita Lidl

Mihaela Ioniță ocupă poziția de Director Național de Resurse Umane și membru în Consiliul de Conducere al Lidl România din luna februarie a anului curent. De-a lungul carierei sale, pe parcursul a 10 ani în resurse umane, ea a contribuit la creșterea organizațiilor, dezvoltând o cultură organizațională a performanței, axată pe oameni și colaborare. În ultimul an, Lidl a setat drept principală prioritate sănătatea și siguranța angajaților, adoptând diverse măsuri în vederea unei culturi organizaționale de succes. “Mediul de lucru pe care îl oferim și, practic, cultura organizațională pe care o creștem sunt elemente cheie și vor face diferența și în viitor. Și aici mă refer la tot spectrul de instrumente și contexte pe care le formăm pentru angajații noștri, tocmai pentru a-i ține aproape, pentru a-i ține motivați și să crească împreună cu organizația“, declară Mihaela Ioniță.

Natura și specificul business-ului nu au permis angajaților să își desfășoare activitatea de acasă, în regim remote, însă departamentul de HR a oferit suport constant. “Peste 8.000 dintre colegii mei își desfășoară activitatea în prima linie, în cele peste 290 de magazine și depozite din toată țara. Într-adevăr avem și echipe care lucrează de acasă și, da, anul trecut a deschis multe ferestre și cred că a dărâmat multe bariere despre cum se fac lucrurile sau cum niciodată nu se pot face lucrurile. Cred că la nivel de mindset am învățat multe și continuăm să învățăm într-un mod accelerat“, explică Directorul de Resurse Umane.

În tot acest timp, echipa Lidl a militat pentru formarea unei culturi organizaționale axată pe angajat și pe nevoile lui, întrucât “oamenii sunt motorul business-ului Lidl”. Potrivit Mihaelei Ioniță, viziunea companiei în ceea ce privește echipa rămâne constantă: se dorește dezvoltarea acesteia și, bineînțeles, dezvoltarea individuală a fiecăruia dintre cei 9.000 de angajați.  

Cultura organizațională este firul roșu care ne ține la un loc și ne va duce și mai departe. Și aici vorbesc despre o cultură organizațională bazată pe valori și pe principii de leadership. Cred că magia este atunci când valorile cu care venim de acasă se suprapun cu valorile pe care le propovăduim la locul de muncă”, mai spune Mihaela Ioniță.

De asemenea, Lidl a trimis un chestionar privind starea de bine fiecărui angajat, pentru a fi la curent cu ceea ce poate fi îmbunătățit. “Și plecând de la aceste insights, oferim suport, fie că vorbim de un helpline pe perioada pandemiei, fie că ne uităm la paleta de beneficii pe care noi am îmbunătățit-o și am adaptat-o la contextul actual. Avem și o asigurare care acoperă și infectările cu COVID, tocmai pentru ca angajații să se simtă în siguranță, pe cât se poate. Pe de altă parte, am investit în abilitățile managerilor. (…) Așadar, ne adaptăm și învățăm din mers“, conchide Directorul de Resurse Umane.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii