Cautare




, Staff

Industrie |
|

Miele România încheie anul 2017 cu o cifră de afaceri de 30,3 mil. lei, în creștere cu aproape 24%

Producătorul de electrocasnice premium Miele a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 30,3 milioane de lei, cu aproape 24% mai mult față de 2016.
Loredana Butnaru_Miele

“Creșterea de anul trecut s-a bazat atât pe extinderea din țară, cât și pe încrederea dovedită pe care clienții o au în calitatea produselor Miele. În 2018 vom continua să mergem mai aproape de clienți, prin deschiderea unui nou showroom, dar și prin extinderea portofoliul de produse cu noi echipamente Miele. Astfel, ne propunem să creștem cifra de afaceri pănă la 35 de milioane de lei”, spune Loredana Butnaru, director Miele România.

 Numărul de produse achiziționate de către clienții români a crescut față de 2016, pe primul loc fiind aspiratoarele (6.500 de bucăți în 2017, +8,3% față de 2016), mașinile de spălat rufe și uscătoare (3.200 de bucăți în 2017, +60% față de 2016) și mașinile de spălat vase (600 de bucăți în 2017). În topul echipamentelor achiziționate în 2017 au intrat și cuptoarele cu abur și espressoarele, alături de cafeaua marcă proprie Miele, lansată anul trecut.

Cel mai scump produs vândut de Miele România în 2017 a fost combina frigorifică Master Cool, în valoare de aproximativ 35.000 de lei. 5% din totalul vânzărilor în 2017 l-au reprezentat produsele de întreținere, accesoriile și consumabilele.

Cele mai importante investiții din 2017 au fost deschiderea magazinului Miele Point din Constanța și a primului Shop in Shop Miele, în Auchan, Afi Center. Astfel, numărul de angajați a ajuns la 18.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii