Cautare




, Contributor

IT |
|

Microsoft: Inovația face diferența în IT

tipu_de_la_Microsoft.jpg
,,Fie că vorbim despre device-uri, servicii, aplicații sau ecosisteme, inovația se simte în fiecare aspect al industriei IT. Ea este cea care face diferența în lumea IT, o lume extrem de dinamică și angrenantă”, spune Petru Jucovschi (foto), Technical Evangelist, Microsoft.

În ceea ce privește investițiile pe care o companie IT trebuie să le facă pentru a ține pasul cu ritmul alert în care evoluează totul în jur, în ciuda faptului că economia este macinată de criză, el crede că soluția constă în găsirea celui mai bun moment pentru o investiție.

,,Inovația aduce schimbare și este stimulată de nevoia de schimbare. Mersul economic aduce schimbări. Abilitățile de a găsi momentele potrivite pentru a investi în schimbare s-au demonstrat a fi cele care au adus multe afaceri către succes”, spune Jucovschi. Dincolo de aspectele materiale, inovația are la bază oameni pasionați și talentați, care duc o idee până la un produs final, consideră expertul Microsoft, care oferă ca exemplu dezvoltatorii de aplicații.

La capitolul suport și expertiză, reprezentantul companiei IT arată că în majoritatea parteneriatelor, principalii diferențiatori, pe lângă cunoștințele tehnice, sunt cunoștințele despre piață și utilizatorii finali, nevoile lor și cum acestea pot fi traduse într-o lume digitală printr-o experiență de utilizator simplă, dar în același timp suficient de completă și bogată în conținut relevant.

“Cu alte cuvinte, specialiștii în marketing, User Experience și User Interface Design sunt absolut necesari în proiecte de inovație”, afirmă Petru Jucovschi.

Aflați mai multe despre inovație din ediția specială ”The Innovation Issue”

Cunoștințele necesare sunt dobândite în timp, în diverse situații. ,,Ne bucurăm că am reușit să avem sesiuni de training în diverse companii și echipe, workshop-uri despre cele mai noi tehnologii cu peste 2.000 de dezvoltatori și designeri ce sunt implicați în proiecte de inovație”, explică el.

,,Aici am încercat să educăm audiențele de liberi profesioniști IT și dezvoltatorii de aplicații mobile în a înțelege că nevoile lor, rezolvate într-o aplicație, nu sunt nevoile întregii piețe. Mai mult, câștigurile cele mai mari, statistic vorbind, vin din extinderea unor servicii pentru care ecranele telefoanelor mobile, ale PC-urilor, tabletelor sunt doar un mod de a livra conținut utilizatorului final și nu reprezintă produsul sau soluția software în sine pentru care ar fi dispus să plătească”, spune Jucovschi.

Una dintre zonele care captează atenția Microsoft în prezent o reprezintă creșterea “ecosistemului” Windows.

,,În acest sens, lucrăm îndeaproape cu parteneri și dezvoltatori software pentru a aduce aplicații și conținut relevant utilizatorilor români”, a declarat Jucovschi. El dă ca exemplu aplicația World Press Photo care transformă celebra expoziție de fotojurnalism într-o experiență multimedia și anunță că în prezent există 350 de aplicații românești pentru Windows 8 și Windows Phone.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii