Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Microfoanele jurnaliștilor promovează donarea de sânge

Pentru a atrage atenția asupra lipsei acute de sânge în România, Crucea Roșie Română și Institutul Național de Hematologie Transfuzională „Prof. Dr. C. T. Nicolau“ au creat o campanie folosind microfoanele jurnaliștilor de televiziune sau care apar la TV pentru a aduce subiectul donării de sânge constant pe micile ecrane, informează Media Expres.
 aboneaza-te
campanie donatie sange

La 19 martie CNA a aprobat un spot de cinci secunde de susținere a campaniei, notează Media Expres.

Campania este realizată în parteneriat cu agențiile McCann Worldgroup România și McCann PR și implică televiziunile și jurnaliști care își „donează” microfoanele – cele mai vizibile obiecte în timpul unui interviu sau al unei conferințe de presă. Jurnaliștii sunt încurajați să înlocuiască microfonul clasic cu unul personalizat cu grupele de sânge, acestea devenind astfel vizibile în fața autorităților intevievate, a sportivilor, a persoanelor publice și a telespectatorilor.

“Oamenii au nevoie de o atenționare permanentă asupra nevoii de sânge. Sperăm ca jurnaliștii să fie primii care să înțeleagă că printr-un gest simplu nevoia de sange poate fi mereu în atenția publicului. Ne dorim ca în viitorul apropiat cât mai multi jurnaliști să preia ideea acestei campanii”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.

„Vrem ca subiectul să ajungă în „breaking news” chiar și atunci când nu e vorba despre o tragedie. Sperăm ca ori de câte ori vom vedea buchetul de microfoane la știri, să avem acolo și un simbol al donării de sânge, ca un memento care ne spune că e nevoie de sânge tot timpul, nu doar uneori”, a declarat Costin Bogdan, Group Creative Director McCann Worldgroup România.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE SPORT – FEBRUARIE 2019

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii