Cautare




, Contributor

Forbes.com

Servicii financiare |
|

Metropolitan Life, brandul sub care vor funcţiona companiile afiliate MetLife în România

Istoric
Metropolitan Life este brand-ul sub care companiile din România ce aparţin grupului MetLife, Inc. (Metropolitan Life Insurance Company) vor opera pe plan local, adoptând astfel valorile companiei-mamă şi aliniindu-se identităţii grupului.

Aviva Asigurări de Viaţă, achiziţionată anul acesta de Alico Asigurări, şi-a schimbat denumirea juridică în Metropolitan Life Asigurări S.A. şi va opera sub marca Metropolitan Life. În acelaşi timp, Alico Asigurări, companie afiliată grupului MetLife din 2010, va opera sub marca Metropolitan Life. Procesul de preluare a noului brand de către Alico Pensii se va desfăşura separat.

“Aceste schimbări fac parte din procesul de integrare deja anunţat, estimat a se finaliza până la sfârşitul anului 2013. Clienţii vor beneficia în continuare de serviciile la standarde superioare, de expertiza şi inovaţia unei companii lider în asigurări de viaţă pe plan global. În final, compania unită va avea şi mai multe resurse pentru pentru a răspunde nevoilor de protecţie financiară a tuturor clienţilor noştri, atât în prezent, cât şi în viitor”, a precizat Carmina Dragomir, Director General Metropolitan Life Asigurări.

Modificarea denumirii legale, ca şi preluarea noii mărci, nu implică nicio schimbare a beneficiilor, termenilor şi condiţiilor din contractele existente ale Metropolitan Life Asigurări România (ex-Aviva Asigurări de Viaţă). Similar, alinierea la noul brand nu implică nicio modificare a termenilor şi condiţiilor poliţelor existente deţinute de clienţii Alico Asigurări.

Aceste schimbări vor fi vizibile însă în identitatea brand-ului celor două companii de asigurări de viaţă, care se vor prezenta începând chiar din acest an sub marca “Metropolitan Life” în comunicările către clienţi şi către public, prin informări directe, materiale publicate în presă, precum şi prin intermediul unei campanii publicitare.

“Construirea unui brand global pentru a asigura creşterea portofoliului şi diferenţierea noastră în faţa clienţilor din România este o componentă esenţială a strategiei noastre. Promisiunea transmisă prin brand-ul nostru este să înlăturăm barierele pe care clienţii le întâlnesc atunci când vor să-şi construiască siguranţa financiară, oferindu-le oportunitatea şi încurajându-i să-şi atingă acest obiectiv. Modalitatea de realizare a acestei promisiuni este prin modelul nostru de business care pune clientul în centrul a tot ceea ce facem – îl ascultăm, îi oferim experienţe noi şi facem ca obţinerea protecţiei de care are nevoie să fie mai simplă, mai plăcută”, a precizat Theodor Alexandrescu, CEO Alico Asigurări.

În România, Metropolitan Life:

•             Este numărul 3 în piaţa de asigurări de viaţă, cu 16% cotă de piaţă – 11,90% Alico Asigurări & 4,22% Aviva Asigurări*

•             Are peste 14 ani de activitate pe piaţa locală de asigurări de viaţă

•             Este alegerea a peste 1 milion de clienţi

•             Este numărul 1 în asigurări garantate – accidente şi îmbolnăvire*

*în funcţie de primele brute subscrise la finalul anului 2011, cf. Raport Anual al Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii