Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Sănătate |
|

MedLife lansează trei linii de business și deschide 6 noi unități

Cele trei noi linii de business sunt stomatologie, cardiologie intervențională și neurochirurgie și au reprezentat investiții totale de aproximativ 3 milioane de euro.
mihai_marcu_IMG_4652

Pentru 2015 reprezentanții MedLife au în plan trei direcții strategice: proiecte de tip green field, achiziții și noi linii de business.  În aprilie și mai se vor finaliza cinci proiecte ample în București: un spital multidisciplinar în Titan, o nouă hyperclinică în Berceni, un centru de neurochirurgie în Ferdinand, o clinică de stomatologie în Unirii, și un centru de cardiologie și radiologie intervențională în Grivița, aceastea din urmă reprezentând trei linii de business complet noi.

Astfel, în cel mult o lună va fi operațional centrul AngioLife, specializat în cardiologie și radiologie intervențională, care se adresează patologiei cardiovasculare complexe. NeuroLife, centrul de excelență în chirurgia spinală și cerebrală funcționează deja în cadrul Spitalului de Ortopedie MedLife și  se adresează patologiei neurochirurgicale complexe. A treia linie de business nouă este StomaLife,  primul unit integrat MedLife cu profilul de medicină dentară, cu patru cabinete stomatologice , o divizie de radiologie panoramică  și o alta de estetică dentară și DSD (Digital Smile Design).

De asemenea, MedLife lansează un produs premium adresat exclusiv segmentului corporate, Bio Life, care vizează evaluarea completă a stării de sănătate a angajaților la locul de muncă. Programul va fi complet funcțional în următoarele două luni.

MedLife este în discuții avansate cu 3-4 operatori medicali în vederea derulării unor noi achiziții pe plan local, valoarea minimă a cifrei de afaceri per companie fiind de 7-10 milioane euro. Pentru Mihai Marcu, Președinte CA MedLife, care nu exclude achiziții de nume mari, obiectivul este  de a atinge cinci milioane de clienți unici până la finalul anului, în condițiile în care anul trecut au fost 4,3 milioane de clienți plătitori (fee for service).

Parte din plan face și extinderea laboratorului din Grivița, unde va fi instalată prima și cea mai avansată linie de automatizare a probelor medicale din Regiunea Balcanică, cu echipamente Abbot. În a doua jumătate a anului se vor finaliza alte două proiecte de amploare, derulate la nivel regional, respectiv extinderea Hyperclinicii MedLife din Timișoara și inaugurarea unei noi clinici de mari dimensiuni în Cluj.

Pentru anul curent, MedLife țintește o creștere organică de 16% până la valoarea de 93 milioane euro, și de peste 25%, respectiv până la valoarea de 100 milioane euro, aceasta din urmă fiind condiționată de derulararea unor noi achiziții pe care compania le are în plan. De asemenea, reprezentanții MedLife estimează o creștere accelerată a profitului operațional, până la 17 milioane euro, respectiv un avans de 31% față de 2014.

Operatorul a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri agregată de 80 milioane de euro și un profit operațional (EBITDA) de 13 milioane de euro, în creștere cu 25% față de 2013. În 2014 MedLife s-a extins în Iași, Constanța, Galați, Târgu Mureș, Covasna, iar de curând și în Craiova, Slatina și Râmnicu Vâlcea. La finalul anului trecut operatorul ajunsese la 45.000  de operații și cca. 16.500 de nașteri, 330.000 de abonați.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii