FacebookTwitterLinkedIn

În linie cu strategia noastră de business, continuăm accelerat planul de extindere și dezvoltare al companiei și anunțăm o nouă achiziție, marcând prin aceasta intrarea pe segmentul de ambulatoriu într-o zonă nouă a României. În perspectivă, vom continua să ne consolidăm poziția la nivel național atât prin achiziții, cât și prin proiecte de tip greenfield”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO al MedLife Group.

Înființat în 1997,  grupul Solomed are în componență cinci clinici – trei în Pitești, celelalte două în Costești și Curtea de Argeș, precum și un laborator (Pitești), oferind servicii pentru peste 15 specialități medicale și servicii de laborator, la investigații CT, ecografii și servicii de recuperare medicală și mici intervenții cu laser. Echipă medicală cuprinde peste 90 de specialiști.

Potrivit reprezentanților grupului de clinici achiziționate, Solomed a înregistrat la nivelul anului 2017 o cifră de afaceri de aproximativ 5,2 milioane de lei.

Ne bucurăm să devenim parte a celui mai mare operator de pe piața serviciilor medicale din România. Pentru noi, acest parteneriat reprezintă o mare oportunitate de dezvoltare a afacerii, un pas important în evoluția companiei prin integrarea proceselor, beneficiind astfel de know how în zona medicală și de management, iar totodată, vom continua să oferim pacienților o și mai bună asistență medicală. Totodată, acest parteneriat ne oferă posibilitatea să intrăm pe un nou segment de piața aflat în plină expansiune la nivel local – segmentul abonamentelor medicale”, a declarat dr. Cristian Ștefan Lamba, General Manager al grupului Solomed.

Citiți și: MedLife la prima achiziție din 2018 și a 18-a în total: 90% din Ghencea Medical Center

Achiziționarea pachetului majoritar Solomed reprezintă cea de-a 19-a achiziție derulată până în prezent de grupul MedLife, ultima fiind anunțată în luna februarie, Ghencea Medical Center din București.

MedLife a raportat la nivelul anului 2017 o cifră de afaceri consolidată pro-forma de 638 de milioane de lei, în creștere cu 27% față de 2016 și o EBITDA pro-forma ajustată de 82,3 milioane de lei. Pentru anul acesta compania vizează o creștere de peste 20%.