Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

The Medical Channel s-a lansat în Romania pe platforma AKTA

The Medical Channel, televiziunea dedicată educării publicului în domeniul sănătății, a devenit disponibilă și în România din ianuarie 2016, prin lansarea pe platforma AKTA, informează Media Expres.
AKTA

Lansarea din România continuă extinderea rapidă a The Medical Channel în Europa Centrală și de Est, televiziunea fiind licențiată la Londra și operată de compania Limeclip Ltd. (www.limeclip.com)

Akta este al patrulea mare jucător de pe piața românească de telecomunicații care oferă servicii integrate de televiziune prin cablu (analogic și digital), internet și servicii de telefonie fixă. Rețelele AKTA sunt prezente în principal în zonele rurale și în orașele mici, acoperind mai mult de 4.500 de locălități.

The Medical Channel emite prin streaming pe internet și difuzează emisiuni în limba engleză, cu subtitrare în limba română, 23 de ore pe zi, cu subiecte din domeniul sănătății, preluate din surse de încredere și dovedite științific. The Medical Channel introduce publicul în emisiuni medicale avizate de experți, pentru a spori conștientizarea bolilor în rândul populației.

Televiziunea se distribuie în prezent în mai mult de un milion de case în zona Adria (fosta Iugoslavie) și s-a lansat recent în Bulgaria.

Dan Voicu, Marketing Manager al AKTA a spus: „The Medical Channel reprezintă o noutate absolută pentru piața româneasca și AKTA este mândră să fie prima platformă care îl lansează. Conținutul său se potrivește de minune publicului nostru și așteptăm cu nerăbdare să primim feedback-ul privitorilor.”

VEZI AUDIENȚELE RADIO ÎN BUCUREȘTI!

Nives Lepin, Distribution Manager la Limeclip Ltd., a declarat: „Suntem foarte încântați de prima noastră lansare într-o piață importantă cum este România. Răspunsul extraordinar de bun din lumea medicală și de la telespectatorii noștri a condus la creșterea rapidă a televiziunii. Tematica sa unică a dovedit necesitatea de conținut medical de înaltă calitate.”

Compania se află în negocieri cu distribuitori din Polonia, Germania, Austria și Elveția unde speră să se lanseze în prima parte a anului 2016, urmând ca la scurt timp să se lanseze și în Marea Britanie.

The Medical Channel este acum disponibil în șase țări din Europa Centrală și de Est, pe 18 platforme.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii