Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Media Factory lansează la NATPE Budapesta formatul „One Good Turn”

Cristian_Iacob_si_Sorin_Tofan.png
Media Factory, companie de producție și creație de formate de televiziune din România, lansează la nivel internațional - în cadrul târgului de televiziune NATPE de la Budapesta - cel mai nou format al său: „One Good Turn”, conform unei publicații-partener a evenimentului, conform Media Expres.

Formatul „One Good Turn” a fost lansat în acest an în România, sub numele „După faptă și răsplată”, potrivit ediției dedicate NATPE a publicației C21. Emisiunea a început să fie difuzată la Prima TV pe 11 aprilie, avându-i în postură de prezentatori pe Cristi Iacob și Sorin Tofan.

Show-ul cuprinde trei runde filmate cu cameră ascunsă, în care participanții sunt supuși unor situații extreme și tentante în care trebuie să își dovedească onestitatea și curajul.

Potrivit lui Marius Toader, director de creație la Media Factory, cele mai importante televiziuni de pe piață din România preferă să mizeze pe „siguranță” când vine vorba despre formatele pe care le aleg pentru a le produce. „Jucătorii majori preferă să adapteze formate internaționale care au dovedit că pot atrage audiențe record”, a spus Marius Toader. El a dat ca exemplu formatele internaționale „The Voice” și „Got Talent”, care au fost adaptate în România de către Pro TV cu denumirile „Vocea României” și „Românii au talent”.

 Totuși, potrivit lui Toader, cele mai importante televiziuni din România – Pro TV, Prima TV, Antena 1, Kanal D și TVR 1 – produc și comisionează conținut local. În acest sens, Toader a dat exemplu un alt format conceput de Media Factory – „Miss Fata de la Țară” – care a fost difuzat în România de Prima TV și a fost exportat la nivel internațional sub denumirea „Miss Country Girl”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii