Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Bunuri de consum |
|

McDonald’s a vândut 49 de milioane de burgeri în România în 2014

Cele 67 de restaurante ale brandului american au înregistrat peste 55 de milioane de vizite în 2014.
daniel_boaje_IMG_4339.jpg

Brandul american a vândut în România 49 de milioane de burgeri în 2014, dintre care cel mai bine vândut a fost Big Mac, alături de 30 de milioane de porţii de cartofi prăjiţi. De asemenea, a fost un mare vânzător de jucării, cu 5 milioane de jucării vândute, precum şi un important organizator de petreceri pentru copii, cu peste 19.000 de petreceri care au avut loc în restaurante.

În 2014 brandul s-a concentrat mai mult asupra ţării, unde s-a investit în schimbarea imaginii a trei restaurante (Târgu Mureş, Baia Mare, Ploieşti), plus a unuia din Bucureşti –cel din Rahova. De asemenea, au fost adăugate patru McCafé lanţului, care numără 14 acum, iar până la finele anului 2015 McDonald’s şi-a propus deschiderea a încă şase astfel de spaţii, pentru a ajunge la un total de 20. Astfel, McCafé, „brandul din brand” care vindea anul trecut 4 milioane de cafele, devine o prioritate pentru România, iar 15% din investiţiile din acest an  se vor îndrepta către această zonă, după cum a anunţat Daniel Boaje, directorul general al McDonald’s Romania în cadrul unei întalniri cu presa.

În total, McDonald’s a investit în  2014 peste 13 milioane de lei, din care o mare parte în tehnologie, care au făcut ca timpul necesar tranzacţiei cu cardul să fie redus cu 4 secunde, iar numărul acestui tip de tranzacţii să crească cu 75%. Suma planificată pentru acest an este comparabilă, în condiţiile în care nu se vor mai deschide noi restaurante, iar consolidarea este prioritară. Investiţiile se vor îndrepta în mare parte către zona echipamentelor şi tehnologie.  Compania are 600 de parteneriate cu firme din Romania, cu jucători din diverse domenii, de la echipamente, construcţii, producători de ambalaje. „McDonald’s se dezvoltă profitabil şi sănătos în România (…), iar ţara are un bun potenţial în continuare”, a spus Boaje.

Anul trecut s-au înregistrat  peste 55 de milioane de vizite în 67 de restaurante, din 21 de oraşe, iar în top 5 al celor mai vizitate au fost restaurantele din zona Unirii şi Gării de nord, cu peste 1,5 milioane de vizitatori, urmate de cele din Constanţa, Ploieşti, Timişoara. McDonald’s a venit in România în 1995, iar în 2013 avea afaceri de aproape 95 de milioane de euro.

Citeşte povestea celui care conduce acum McDonald’s Romania

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii