McDonald’s, pe locul 6 în topul Forbes al celor mai valoroase branduri din lume, a ridicat primul premiu la Cannes în anul 1979 iar până în prezent a strâns nici mai mult nici mai puțin de 77 de trofee, pentru campanii înscrise la mai multe categorii de diverse agenții.
În cea de-a 6-a zi de festival, în cadrul seminarului „McDonald’s Wonders: What really is the antidote to client promiscuity?”, Matt Biespiel, Sr. Director, Global Brand Development la McDonald’s, i-a introdus pe scenă pe Mark Tutssel – foto (Leo Burnett), Rob Schwartz (TBWA), Juan Carlos Ortiz (DDB) și Kate Stephenson (OMD), patru din cei mai puternici colaboratori ai brandului, pentru a discuta despre relația pe care o au agențiile pe care le reprezintă cu McDonald’s, dar și fuziunea creativă pe care o mențin între acestea pentru a genera cele mai bune rezultate în campanii.
„Premiile pentru creativitate contează mult și vrem ca lumea să vadă asta.” – Matt Biespiel.
McDonald’s a pus mereu acentul pe creativitate, lucru ce a determinat o dezvoltare unică în strategiile de comunicare cât și în design-ul brandului.