Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

McCann Worldgroup România a fost desemnată pentru a cincea oară “Agenția Anului” la Festivalul Golden Drum (Slovenia)

În premieră pentru Festivalul Golden Drum din Slovenia, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR, respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, un record în istoria festivalului.
Agency of the YEAR.McCann Romania

Anterior, McCann Worldgroup Romania a câștigat titlul de “AGENCY OF THE YEAR” în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a obținut distincția “NETWORK OF THE YEAR” în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania “Bihor Couture” a adus agenției McCann Worldgroup Romania două Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia și Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” a declarat John Wright, Regional Officer CEE.

Vezi PUBLICITATEA PE RADIO – 9 LUNI 2018

 “Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor. Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă. O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant. E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality
  • Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu două Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii