Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

McCann Worldgroup Romania câștigă patru premii la Cannes Lions 2021

Agenția McCann Worlgroup Romania marchează în 2021 un deceniu de la primul Grand Prix câștigat de o agenție din Europa Centrală și de Est la festivalul Cannes Lions, menținându-și poziția de cea mai premiată agenție de pe piața locală la Festivalul Cannes Lions.
ROM

În 2011, McCann București, MRM România și UM România câștigau 11 premii Cannes Lions, inclusiv Grand Prix și Titanium, cu campania Rom American, dezvoltată pentru ciocolata ROM.

10 ani mai târziu, în 2021, același parteneriat McCann București, MRM România si UM România, câstigă pentru a 10-a ediție consecutivă a festivalului: Aur, Argint și Bronz cu campaniile Piața la Drum dezvoltată pentru Mastercard și The Sponsor of Cancelled Events, dezvoltată pentru Rom.

În prezent, numărul total de lei câștigați de agenție a ajuns la 39, un record pentru piața locală de publicitate.

Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania: „Este o mare bucurie și mândrie să ajungem la această performanță împreună cu clienții agenției. McCann Worldgroup Romania dă dovadă de constanță, perseverență și curaj pentru a dezvolta campanii relevante pentru clienții noștri. Credem cu tarie că rolul nostru este de a ajuta brandurile să joace un rol important în viețile oamenilor, adăugând valoare și ajutând acolo unde este nevoie. Sunt mândră că știm să ascultăm, suntem curioși și în continuă căutare de insight-uri relevante pentru branduri și consumatori. Este extrem de important când toate aceste lucruri sunt folosite în campanii de marketing care adresează probleme reale, deschid drumuri noi și au un impact pozitiv pentru business-ul clienților noștri. Suntem conștienți că nu trecem printr-o perioadă ușoară, dar suntem siguri că McCann Worldgroup Romania va continua pe același drum, vom continua să creștem oameni și branduri, să inovăm și să ne depășim limitele”.

Gabriela Munteanu, Marketing Director, Kandia S.A.: „Cred că am lansat campania Rom într-un moment în care oamenii aveau nevoie de ceva care să le schimbe perspectiva, era o perioada tristă, în plină pandemie. Rom a fost atunci o gură de optimism, transformând o situație negativă – miile de evenimente anulate – într-o oportunitate de a crea “buzz” în jurul unui produs, de a ajuta și de a zâmbi. Cred cu adevărat că brandurile curajoase aduc împreună oameni curajoși. ADN-ul Rom alimentează creativitatea, iar agenția face minuni.”

Cătălin Dobre, CCO McCann Worldgroup Romania și Regional Creative Director McCann CEE: „Vreau să felicit echipele câștigătoare, dar vreau să aplaud întreaga comunitate creativă McCann – nu doar cei care au participat direct la campaniile premiate sunt câștigători. Toată lumea pune umărul la această cultură creativă și pentru cei ce nu sunt pe listele de câștigători de anul acesta, cu siguranță vor ajunge acolo în anii următori.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii