Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

McCann Worldgroup a câștigat contul Beko și va coordona toate campaniile de comunicare la nivel global

Începâd cu luna noiembrie 2015, un hub european de creație și strategie, special creat pentru clientul Beko, va coordona proiectele de comunicare globale. Din acest hub fac parte McCann București, McCann Istanbul și The Cyranos McCann Barcelona.
Sagit Tzur Lahav

McCann Bucuresti este una dintre cele trei agenții care au coordonat proiectul de pitch. Beko, noul client McCann, este Partener Premium al echipei de fotbal FC Barcelona, este al doilea cel mai mare brand de electronice și electrocasnice din Europa și unul dintre brandurile europene cu cea mai mare creștere în Europa, fiind prezent peste 100 de țări din lume.

George Mead, International Beko Brand Manager: „Începem un parteneriat cu o echipă foarte solidă, cu experiență extinsă în ceea ce privește gestionarea clienților internaționali. Cu pasiunea, soluțiile creative și abordarea strategică de care a dat dovadă McCann, suntem convinși că vom crea împreună platforme de comunicare pe termen lung pentru a aborda această categorie într-un mod inovator”.

Vezi audiența televiziunilor de știri în prime-time (1 ianuarie – 19 noiembrie 2015)

Sagit Tzur Lahav (foto), CEO McCann București: „Suntem mândri și onorați să adăugăm clientul Beko la portofoliul nostru de clienți, mai ales că acest lucru vine ca urmare a unui proces care s-a dovedit a fi unul cu rezultate excepționale, atât pentru Beko, cât și pentru McCann. McCann Bucuresti a adus cu sine întreaga experiență pe clienți internaționali și a pus-o în aplicare într-o strategie state of the art, pentru a crea o abordare unică a categoriei.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii