Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

McCann PR lansează trei campanii de ATL pentru Biofarm

Agenția McCann PR a început în 2018 colaborarea cu Biofarm, unul dintre primii producători români de medicamente și suplimente alimentare. Parteneriatul cu Biofarm vizeză campanii de comunicare integrată pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri din România: Triferment, Carbocit, Devaricid.
Biofarm

McCann PR a fost aleasă să gestioneze o parte dintre proiectele de comunicare pentru Biofarm în urma unui pitch organizat de companie la finalul anului 2018.

„Colaborarea cu Biofarm întărește poziționarea McCann PR ca agenție de comunicare full service și consolidează experiența integrată din domeniul healthcare. Suntem pregătiți și deja înrolați într-o misiune pe cât de frumoasă, pe atât de provocatoare: să regândim, în totalitate, comunicarea unor branduri extrem de cunoscute și de performante în piață. Lansăm deja primele campanii – într-un demers consolidat de creație, strategie și digital.”, spune Ruxandra Vasilescu, Business Director McCann PR.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL URBAN – MAI 2018

 „Împreună cu agenția McCann PR, am pus în valoare cele mai relevante insight-uri pentru consumatorii noștri și le-am adresat într-o manieră creativă dar și extrem de bine ancorată în realitatea de piață a produselor. Vedem deja că noile campanii de comunicare aduc un suflu proaspăt imaginii Biofarm, dar în același timp continuă să fie relevante pentru targetul familiarizat cu portofoliul nostru de produse. Anul acesta suntem într-un demers de schimbare a comunicării pentru unele dintre brandurile din portofoliul nostru și ne bucurăm să avem alături de noi o echipă cu multă experiență dar și cu o energie foarte bună”, declară Ana-Maria Lăscuț, Marketing Unit Manager.

Prima campanie de comunicare realizată ca urmare a noului parteneriat a fost pentru brand-ul Carbocit

Cel de-al doilea brand care beneficiază de o nouă comunicare este Triferment, care se adresează persoanelor cu deficit de enzime printr-un îndemn simplu: Gustă viața de după masă!

Devaricid este cel de-al treilea brand care se bucură de o comunicare nouă, fresh și creativă. Plecând de la ideea că uneori poți simți că te dor picioarele atât de tare încât îți vine să mergi în mâini, Devaricid propune o altfel de lume, în care cu toții ne menajăm picioarele.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – MAI 2019

Echipele care gestionează proiectele Biofarm sunt:

Biofarm:

Ana-Maria Lăscuț – Marketing Unit Manager

Florentina Nedelcu – Brand Manager

Ruxandra Dragomirescu – Brand Manager

McCann PR:

Ruxandra Vasilescu – Business Director

Claudiu Dobriță – Creative Director

Andrei Alexandru – Head of Strategy

Laura Aldea – Chief Growth Officer

Alexandra Rus – Account Director

Alexandra Cărăbuși – Senior Account Executive

Dorina Cioriia – Art Director

Vlad Tomei – Senior Copywriter

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii