FacebookTwitterLinkedIn

Începând cu luna octombrie, McCann PR a devenit agenția de comunicare a McDonald’s România, cu scopul de a dezvolta și implementa acțiuni de comunicare externă și internă, care să susțină strategia de business a companiei. În plus, agenția va avea un rol important în gestionarea unor arii de comunicare strategică precum comunicarea corporate, realizarea campaniilor de brand, proiectele de CSR și employer branding.

„Credem în oameni și în echipe bune, care înțeleg  brandul și care fac posibile proiecte care să susțină strategia de business. Suntem foarte încrezători în parteneriatul cu McCann PR și abia așteptăm să trasăm împreună obiectivele, să creăm conținut de calitate, să lucrăm la noi perspective și să dezvoltăm noi proiecte cu potențial pentru comunitate și mediul înconjurător”, a declarat Elena Goți, Communications Manager Premier Restaurants Romania, operatorul restaurantelor McDonald’s. „McDonald’s este un brand cunoscut și apreciat atât la nivel local, cât și la nivel global, prin urmare ne dorim să avem în continuare o strategie de comunicare coerentă, în linie cu direcțiile, valorile și principiile brandului, care în ultimii ani au fost din ce în ce mai conturate.”

Imola Zoltan, Managing Director la McCann PR: „Parteneriatul cu McDonald’s ne demonstrează, încă o dată, că suntem pe drumul cel bun. Ne plac clienții care țin la oameni, la echipă, care au proiecte de suflet, care sunt deschiși și au o linie clară asupra a ceea ce își doresc să construiască. Mă bucur să văd cum se întorc în agenție parteneri cu care am colaborat în trecut și cu care am dezvoltat proiecte interesante și challenging și, mai ales, sunt încântată să văd o consolidare și mai amplă a brandului McDonald’s pe plan local, care ne determină pe noi, ca și consultanți în industrie, să fim și mai buni, și mai prezenți la nevoile solicitate.”