Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

McCann PR a câștigat titlul de „Agenția Anului” la Romanian PR Award 2017

Cu peste 20 de premii câștigate și cel mai mare număr de nominalizări din competiție, McCann PR a fost desemnată „Agenția anului 2017”, în cadrul celei de-a XV-a ediții a Galei Romanian PR Award, eveniment care premiază creativitatea și impactul proiectelor de PR din România.
McCann PR - Agency of the Year

Cele mai premiate campanii marca McCann PR și Coca-Cola România au fost „Next Big Vlogger”, „Brățara oficială a verii” și „EveryONE. Leadership conference”.

În plus, „THINK BIGar”, parte a proiectului #DupaNoi, campanie realizată împreună cu Coca-Cola HBC România, a fost una dintre preferatele juriului la categoriile „Responsabilitate socială” și „Comunicare de mediu”.

Imola Zoltan, Owner and Co-founder McCann PR: „Mă bucur foarte mult că am primit această distincție într-un moment important, în care putem afirma, cu toată încrederea și cu rezultate dovedite, că PR-ul are forța necesară să conducă o schimbare de perspectivă în industria comunicării. Toate campaniile pe care am decis să le aducem în fața juriului au demonstrat rolul integrator al proiectelor de PR și un model diferit, inovator, de abordare a stakeholderilor”.

VEZI AFACERILE AGENȚIILOR DE PR ÎN 2016

Miruna Smeureanu, Marketing Director Coca-Cola România: „Echipa McCann PR a reușit, timp de 14 ani, să ne uimească la fiecare proiect prin creativitate, implicare și mobilizare. Am construit împreună lucruri minunate și mă bucur foarte mult că întreaga echipă a primit recunoașterea industriei!”, declară.

Proiectele realizate pentru Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria și MSD România s-au remarcat la categoriile „Comunicare corporatistă” și „Comunicarea produselor medicale”.

Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR: „Ingredientele acestui succes extraordinar sunt oamenii pasionaţi de munca lor, dorinţa de a inova, dincolo de comunicarea tradiţională și, un element esenţial, încrederea din partea clienţilor pentru o abordare outside the box. Coca-Cola este un client de suflet, o echipă fantastică, cu mult curaj, care ne-a motivat de fiecare dată să inovăm și să schimbăm regulile jocului.”

„Health of the nation” – campanie care a dus la deductibilitatea abonamentelor medicale  – a primit premiul „Best of PR Evaluation”, distincție care recunoaşte excelenţa practicilor de evaluare în PR.

Distincţia „Agenția Anului” se acordă agenţiei cu cele mai bune rezultate în competiţia Romanian PR Award. Ratingul final ia în considerare numărul de premii şi de nominalizări obţinute în concurs, ponderate cu importanţa acestora.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii