Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

McCann-Erickson și Vodafone au câștigat patru trofee de bronz la Cannes Lions 2015

Agenția McCann Erickson România a câștigat pentru al 5-lea an consecutiv premii la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions.
Echipa McCann Erickson Romania la Cannes 2015

Foto: Echipa McCann-Erickson București la Cannes 2015.

Campania „Ghiță Ciobanul”, dezvoltată pentru Vodafone România a câștigat, în premieră pentru România, Bronze Lion la Categoria Creative Effectiveness.

La rândul său, campania „Bunici de Duminică”, realizată pentru pentru același client, a câștigat două trofee Bronze Lion la Categoria Promo&Activations și un Bronze Lion la Categoria PR.

Laura Barbu, Director Brand & Marketing Communication la Vodafone România, a declarat: „Când aștepti rezultate de business și impact garantat, dar te întâlnești cu o viziune strategică și creativă care are forța să shimbe parcursul brandului și viața oamenilor deopotrivă, tot ce-ți mai trebuie este curajul să spui “da”. Am adus misiunea brandului la viața prin fapte, nu doar prin vorbe, cu o susținere autentică a progresului în viața fiecărui român, ceea ce ne-a adus un engagement fără precedent cu consumatorii. Când publicitatea îmbrățișează realitatea, se nasc legendele noii lumi digitale. Cu Ghiță, am reușit să construim eficiența de business care a spart barierele oricăror recunoașteri naționale și internaționale, până la Cannes Effectiveness, devenind astfel cea mai premiată idee din grupul Vodafone. Și n-am fi reușit asta fără o echipă care trăiește cu intensitate maximă acest brand, de la viziune pana la detaliu”.

Premiile de anul acesta ridica la 21 numarul total de premii castigate de McCann Bucuresti in cadrul Festivalului Cannes Lions, in 5 ani consecutivi.

„Anul acesta sărbătorim al 21-lea Leu și asta e o bucurie foarte mare, mai ales că ne aduce și o premieră: primul trofeu din categoria Creative Effectiveness pentru România. Sunt mândru că trofeele de anul acesta sunt pentru Vodafone, unul dintre cei mai mari clienți ai nostri. Am făcut o traditie din a câștiga premii cu campanii cunoscute de toată lumea, campanii făcute pentru clienți mari, pentru branduri puternice. Asta ne ajută să ne concentrăm și să ridicăm ștacheta în work-ul de zi cu zi. Acolo stă cheia creativității”, a declarat Cătălin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti.

 

 La rândul său, Diana Ceaușu, Head of Strategy la McCann București, a spus: „Premiul Cannes Effectiveness setează un nou standard pentru recunoașterea eficienței din România, în mod obiectiv, în afara granițelor, garant al performanțelor excepționale pe care le-am obținut cu această campanie. Când marketingul, strategia și creația își setează o ambiție de amploarea digitalizării României, publicitatea își transcende categoria și se transformă în revoluție culturală. Este cazul lui Ghiță, prin care Vodafone a demonstrat că orice român își poate schimba la propriu viața prin tehnologie”.

De asemena, campania „Distracție cu bani puțini”, dezvoltată de MRM/McCann București a avut 3 nominalizari la categoriile Promo&Activations, Media și PR Lions.

Bilanțul premiilor câștigate de McCann București la Festivalul Cannes Lions:

–   Anul 2011 – ROM Autentic (Campania „American ROM”) câștigă 9 premii (inclusiv Titanium și 2 Grand Prix)

–   Anul 2012 – ROM Autentic (Campania „Romanians are Smart”) câștigă 3 premii (2 Silver Lion și un Bronze Lion)

–   Anul 2013 – Vodafone (Campania „Biblioteca Digitală”) câștiga 3 premii (2 Silver Lions și un Bronze Lion)

–   Anul 2014 – Vodafone și ROM Autentic câștigă câte un Bronze Lion fiecare pentru Campaniile „Ghiță Ciobanul” și respectiv „Bucharest, not Budapest”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii