Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

McCann-Erickson a câștigat Grand Effie 2013 cu o campanie pentru Sprite

effie_awards.jpg
Campania de publicitate „National Consumer Promo” pentru Sprite, realizată de agenția McCann-Erickson, a fost desemnată cea mai bună campanie la cea de-a X-a ediție a Galei Premiilor Effie România, competiție ce premiază cele mai eficiente proiecte de promovare. McCann Erickson a câștigat cele mai multe trofee, fiind urmată de agențiie Leo Burnett și Graffiti BBDO

Gala Effie România 2013, desfășurată luni seara la Opera Română din București, a sărbătorit și un deceniu de existență a acestui concurs în industria de publicitate autohtonă.

Agenția McCann-Erickson și-a trecut în palmares cel de-al treilea Grand Effie România din istorie, câștigând trofeul din acest an cu „National Consumer Promo” pentru brandul Sprite (Coca-Cola Company).

În urmă cu doi ani, McCann a câștigat același trofeu cu o campanie pentru Dedeman, iar la prima ediție a festivalului, a obținut Grand Effie cu o campanie la Fanta Shokata (2004).

La ediția din acest an, McCann- Erickson a mai câștigat patru trofee de aur și unul de bronz.

Leo Burnett&Target a obținut patru premii, iar Graffiti BBDO, trei premii Effie.

În concurs au fost înscrise 112 campanii, juriul acordând 31 de trofee.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii