Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

McCann Bucureşti a câştigat Aur, Argint şi Bronz la Eurobest 2013

Digital_Library_Vodafone.jpg
După cele trei premii câştigate la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions – Proiectul „Biblioteca Digitală Vodafone”, dezvoltat de McCann Bucureşti pentru Vodafone România, a adus alte două premii importante la festivalul de publicitate Eurobest.

Premiile câştigate sunt: Gold Award la Categoria Media (Financial Services, Commercial Public Services, Business Products & Services); Silver Award la Categoria Interactive (Branded Utility).

„Suntem foarte mândri că reuşim să demonstrăm şi la nivel internaţional creativitate şi inovaţie, made in Romania. Bucuria este însă şi mai mare acum pentru că vorbim despre Biblioteca Digitală, un proiect atât de drag nouă şi care exprimă poate cel mai bine esenţa brandului nostru – susţinerea progresului comunităţii, cu ajutorul tehnologiei. Am văzut liceeni entuziasmaţi, plăcut suprinşi de biblioteca plină de cărţi digitale de pe holul liceului lor, scanând curioşi QR code-urile cărţilor şi acest lucru este poate cel mai important premiu pentru noi”, a declarat Romina Tăzlaoanu, Senior Manager Brand Communication Vodafone.

De asemenea, Campania „Bucharest, not Budapest”, dezvoltată de McCann Bucureşti pentru brandul ROM Autentic, a caştigat Bronze Award la Catgoria Direct.

Pe lângă cele trei premii câştigate, McCann Bucureşti a avut alte două shortlist-uri cu campania „Bucharest, not Budapest” (la categoria Interactive) şi cu campania „Share your Voice”, dezvoltata pentru Coca-Cola (la categoria Interactive).

Cătălin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucureşti, a spus:„Ne bucurăm că am câştigat cu două campanii inovative, care au avut un impact în societate şi care continuă să evolueze, să trăiască. Biblioteca Digitala de la Vodafone tocmai a intrat în peste 300 de licee din toată ţara şi e pe cale să se transofrme într-un produs de design interior, o adevarată premieră: tapetul cu biblioteca digitală. De asemenea, campania «Bucharest, not Budapest» încă atrage atenţia presei internaţionale şi ajută străinii de peste tot să scape de confuzie”. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii