Cautare




, Contributor

Servicii financiare |
|

MasterPass, sau cum arată viitorul plăţilor digitale

MasterPass.png
MasterCard, o companie de tehnologie în industria globală de plăţi, lasează în cadrul Mobile World Congress – ce se desfășoară începând de azi la Barcelona – MasterPass, un serviciu digital care permite consumatorilor să folosească orice card sau dispozitiv de plată pentru a transforma cumpărăturile într-o experienţă la fel de simplă ca un click sau o atingere – în mediul online, în magazine sau oriunde în altă parte.

„Orice dispozitiv devine un instrument cu care poţi face cumpărături”, spune Ed McLaughlin, Chief Emerging Payments Officer, MasterCard. „MasterPass cumulează toate metodele de plată, de la cardurile tradiţionale din plastic, până la portofelele electronice, şi oferă consumatorilor posibilitatea de a plăti de oriunde, într-un mod foarte simplu, cu un singur gest.”

Potrivit reprezentanților companiei, MasterPass este o versiune îmbunătăţită a PayPass Wallet Services, care a fost lansat în primăvara lui 2012 şi a fost testat de câţiva comercianţi şi emitenţi. În 2013, MasterPass va fi disponibil pe piețele din Statele Unite, Marea Britanie, Belgia, Brazilia, China, Franţa, Italia, Olanda, Singapore, Spania şi Suedia.

Printre soluțiile oferite de MasterPass se numără servicii de plată (chiar dacă este vorba de plăţi direct la casă sau de plăţi realizate în timp ce consumatorul se plimbă printre rafturile magazinului, MasterPass va susţine folosirea tehnologiei NFC, QR codes, tag-uri sau dispozitive mobile) sau portofele conectate la MasterPass (consumatorii pot păstra în siguranţă datele cardului şi adresa de livrare, pe o platformă securizată, de tip cloud).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii