Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

Mastercard lansează Accelerate, un program pentru companiile Fintech și băncile digitale din Europa

Mastercard anunță lansarea Accelerate, o nouă inițiativă prin care se pot finanța companiile Fintech din Europa, inclusiv cele din România.
shutterstock-money-bani-fintechshutterstock_606090050shutterstock-money-bani-fintech

„Accelerate a fost conceput pentru a susține ambițiile actorilor din sectorul Fintech prin pachete de asistență individualizate, care includ accesul la idei, instrumente, tehnologii și investiții care susțin inovația. Fiind complementar cu programul de succes Start Path, Accelerate întărește și extinde colaborarea Mastercard cu comunitatea orientată spre plăți a companiilor Fintech, inclusiv cu noua generație de bănci digitale”, au anunțat reprezentanții Mastercard.

Pachetele de asistență includ consultarea specialiștilor în licențe ai Mastercard pentru a sprijini extinderea pieței, accesul la cunoștințe specializate în creșterea rapidă și posibilitatea de a se conecta la bunuri și instrumente de procesare complexe.

Resursele includ platforma de servicii profesionale Mastercard Advisors, menită să susțină execuția ordinului la piață, analizarea datelor și statisticilor.

Accelerate oferă și resurse adaptate la piață pentru investiții strategice și cerințe colaterale flexibile pentru fazele inițiale.

Crearea acestei platforme reprezintă următorul pas în atingerea obiectivului nostru pe termen lung de a fi partenerul preferat de companiile Fintech din toată lumea. La nivel global, comunitatea Fintech este una dintre cele mai vibrante și dinamice, iar Mastercard se angajează să ajute aceste companii să își atingă potențialul”, a spus Cosmin Vladimirescu, General Manager al Mastercard România.

În Europa, parteneriatele Mastercard din zona Fintech includ peste 30 de bănci digitale nou-înființate sau cu tradiție.

Studii realizate de Mastercard indică o creștere a frecvenței cu care clienții accesează serviciile de online banking, dar și a așteptărilor acestora. Astfel, devine clară oportunitatea de marketing pentru companiile Fintech și pentru cele ambițioase de digital banking.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii